Blogglistenhits

søndag 9. november 2014

Velkommen inn!


Jeg elsker gamle hus og hager akkurat som jeg har lidenskap for gamle biler. Jeg falt for dette vakre vinterbildet! La deg inspirere ved å besøke siden til Countryliving som du finner her.  Kanskje du blir like inspirert som meg? I dag er det grått på Romerike og det er vått og sur vind ute. Da er det ekstra deilig å fyre på peisen og kose seg med en stor kopp te. Jeg liker vakre kranser i grønt med lys på. Kanskje en slik krans ville passe på min lille port ut i hagen? En grønn krans får du rimelig i de fleste interiør- og blomsterbutikker. Rimelig lys får du hos Biltema og mange andre steder. Takknemlig for tips til vakre dørkranser både med og uten lys.

klem

3 kommentarer:

  1. Kjempefint! Vakker velkomst :-)
    God søndag!

    SvarSlett
  2. danke für die tollen bilder, einen schönen sonntag und liebe grüße von angie aus deutschland

    SvarSlett
  3. Vakre kranser og vakkert hus! Håper snart det kommer litt snø så det blir litt lysere. Klem fra Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online