Blogglistenhits

fredag 16. november 2012

God helg!


Denne uken har jeg vært en liten tur innom mitt lokale hagesenter og der fant jeg fine fuglenek i 2 forskjellige størrelser. Den du ser på bildet er den største og hadde et rødt bånd som jeg fjernet og satte på et bånd i rødt og hvitt. Det blir landlig jul i rustikk stil og de fine båndene fant jeg hos Princessbutikken til kun kr 29,-.


Her har jeg pyntet opp en gammel sinkbøtte med litt granbar og satt på en brun kafestol fra terrassen. Det søte båndet i rødt og hvitt pynter opp her også:-) Utelykten har fått et stort hvitt rundt lys og lyser opp.




På døra henger en liten grønn krans fra Ikea til snill sum som også er blitt pyntet opp med det søte båndet fra Princessbutikken. Landlig jul på 1-2-3:-) Tenk snart er det 1. søndag i advent! God helg ønskes deg som er innom! 


klem


1 kommentar:

  1. Den kransen var fin.... Kanskje det blir ikeatur på meg. Koselige bilder!
    Ha en knall fin helg
    klem

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online