Blogglistenhits

lørdag 10. november 2012

Cookies Home Made


Jeg er glad i å lage mat og bake og falt pladask for dette supersøte kakestemplet fra Åhlens.  Så heretter kan vi virkelig tilby små og store gjester med kaker som er Home Made:-) Åhlens har mye fint og i deres kjøkkenavdeling kan du finne alt fra kakestempler til glass, poreslen, kjeler, tekstiler og kjøkkenvekt. Se det store utvalget her. De har butikker i hele Norge, og på de fleste kjøpesenter. Mitt beste og nærmeste kjøpesenter er Strømmen Storsenter, der har de nå åpnet en fin butikk. Her kan du finne oversikt over butikker i Norge. Sjekk ut deres julesider - super side med masse inspirasjon...Fin lørdagskveld!

klem

1 kommentar:

  1. Utrolig kult!
    Kanskje jeg må få meg en slik neste gang jeg er på senteret.
    Ønsker deg en kjempe fin helg
    klem

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online