Blogglistenhits

tirsdag 15. februar 2011

Sink og tre

Jeg er veldig svak for sink og tre og falt pladask for disse lekre kassene. De passer perfekt til både kjøkkenet for oppbevaring av vitaminer, te, urter og krydder eller på hjemmekontoret til penner og cd, eller på barnerommet til leker og skrivesaker. Jeg har kun funnet disse kule kassene på nett og håper noen der ute kan hjelpe meg i å tipse meg hvor kan jeg få tak i de? Kanskje jeg skal lage de selv? Hm...det er nok enklere å kjøpe de tror jeg. Var innom Home&Cottage, men der var de ikke. Takknemlig for tips!

Klem

3 kommentarer:

  1. Hejsa1

    Det ligner noget House Doctor godt kunne have lavet.
    Så prøv at søg efter House Doctor.
    De er rigtig fine.
    Knus Fra Susi

    SvarSlett
  2. Cornelias Hus i Trondheim har disse nydelige kassene. Jeg vil også ha..:) Hilsen Åshild ved Fossen

    SvarSlett
  3. Det er House Doctor sine. Lykke & Lukas i Harstad har dem ;)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online