Blogglistenhits

onsdag 23. februar 2011

Oliventre på skjenken

Jeg er glad i planter både ute og inne, og er svak for oliventre. Her ser du et lite oliventre på den hvite skjenken. Det kjøpt hos Plantasjen som passet perfekt i en sinkkrukke med teksten Garden living også fra Plantasjen. Ved siden av står en tråkurv fra Himmelrommet med eplemost, min favorittdrikk når jeg vil ha noe alkoholfritt. De lave telysene i antikk-look er fra Skeidar har et vakkert hjertemønster. Det er godt med vinterferie og vi koser oss i nærmiljøet med aking, langrenn og slalåm. Er takknemlig for tips til hvordan få oliventreet til å overleve innendørs til våren kommer?

klem

3 kommentarer:

  1. Så koselig med oliventre. Det gir meg provencalske følelser. Vi har mange av dem i Saint Paul-de-Vence.
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  2. Jeg har aldri forsøkt med oliventre, så derfor er jeg helt blank. Kanskje du kan google litt?

    Klem

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online