Blogglistenhits

fredag 10. september 2010

Vakker dørmatte i ren ull

Jeg er liker å skape små fornyelser i takt med årstidene. En ny dørmatte er noe jeg liker å gjøre. Det trenger ikke koste så mye og gir en ren og frisk velkommen følelse når du kommer hjem hver dag. En flott dørmatte er en rask og enkel måte å fornye inngangspartiet på enten det gjelder hjemme eller på hytta. Her ser du bilde av vakker dørmatte i ull fra den nye høstkolleksjonen til Gudrun Sjøden. Dørmatten finnes i flere fargekombinasjoner med et nydelig motiv av blader og blomster. Størrelsen er en diameter på 86 cm. Har du stor dør, kanskje 2 slike gir en flott velkomst til både deg selv og dine gjester. Les mer om de spennende høstnyhetene hos Gudrun Sjøden her. Hun er også opptatt av miljø og velger ofte økologiske produkter. Det har jeg stor sans for, enten de lages i India eller et annet sted i verden. Miljøvennlig og naturvennlig produksjon gir gode produkter som ikke skader de som lager produktene og gir oss som forbruker en god følelse.

Høstklem

3 kommentarer:

  1. Jeg kan ikke huske å sett noe så lekkert. Snakk om å bli hilst HJERTELIG velkommen.

    Må nok ta meg en titt hos denne dama.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  2. Takk for tipset!
    Er veldig glad i å bruke tekstiler av naturmaterialer som ull, lin og silke. Om materialet er økologisk er jo det et ekstra pluss. God helg Siv!
    Hilsen Anna

    SvarSlett
  3. Å, den dørmatta var kjempelekker. Tror jeg må innom nettsiden til Gudrun Sjøden og myse litt. Hadde vært fint med en sånn fargeklatt utfor inngangsdøra vår.

    Ønsker deg og dine en koselig helg, klem.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online