Blogglistenhits

lørdag 11. september 2010

Nostalgiske krydderkrukker

Jeg er svak for nostalgiske krydderkrukker i hvitt og blått. De blir fort borte på loppemarked og på nett. Jeg så denne søte krydderkrukken på Firkløverhuset og vil gjerne samle på flere i samme serie eller en annen serie. Har noen dere ute tips hvor jeg kan finne flere eller kanskje vil selge meg det du har? Disse krukkene er så søte og passer perfekt på mitt kjøkken. De er også flotte små gaver å gi til venninner som liker nostalgiske kjøkkenutstyr. Et dekorativt blikkfang på kjøkkenbenken og på en kjøkkenhylle, både hjemme og på hytta. Er takknemlig for gode tips.

Høstklem

4 kommentarer:

  1. Ja de er bare helt nydelige!! På familiehytta vår står det et helt komplett sett med gamle krydderkrukker etter oldemor og de gjør seg bare så godt der. Har bra lyst til å ta dem med meg hjem men de hører liksom til der så der skal de få stå :) Ønsker deg ei fantastisk flott helg!!

    Klem fra Torunn

    SvarSlett
  2. http://www.landtorget.no/

    Enig! Dei er så utruleg fine.
    Eg veit ikkje om Landtorget har dei inne no, men der får dei slikt inn stadig vekk ;)

    SvarSlett
  3. Kjemefin. Ikke lett å få tak i snne lenger.
    Klem

    SvarSlett
  4. Hei Siv! For en vakker krukke. Gleder meg til å ta turen innom Firkløverhuset igjen. Det er et spennende sted med god atmosfære, herlige sveler og kaker og fantastiske mennesker. Jeg anbefaler alle å legge søndagsturen innom der, eller bli med på en interessant temakveld!
    Klem fra Marit

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online