Blogglistenhits

onsdag 25. august 2010

Nostalgisk barneleke


Min datter er glad i alt som er rosa, både klær, leker, sykler og biler. Det var derfor helt naturlig at vi begge falt for denne supersøte nostalgiske gamle leken. En spilledose med hester i rosa og gull, er jo bare helt nydelig. Den finnes også i lyseblåutgave. Den flotte interiørbutikken Kremmerhuset har disse søte lekene. Prisen er kun 129,-. Denne spilledosen er et morsomt blikkfang i en bokhylle og passer egentlig like godt i stua som kjøkkenet som barnerommet. De har en fin nettside med stort utvalg til både barnerom, kjøkken, bad og stue. Er det noen der ute som vet om flere nettsider som selger nostalgiske leker, er jeg takknemlig for tips.

Klem

5 kommentarer:

  1. Å, så nydelig! Skikkelig nostalgi! Den fikk jeg ikke med meg da jeg var på Kremmerhuset i går...

    SvarSlett
  2. Nydelig, håper de fremdeles har den når jeg får lønn =)

    SvarSlett
  3. Skjønn var den:)
    nyt av dagen
    eddaKlemmer

    SvarSlett
  4. Ja - den var søt :o) Det hadde vært noe for Miniprinsessa her også :o)

    Ha en flott sensommertorsdag - klemmer!

    Btw .. paviljongen din ble lekker i hvitt :o)

    SvarSlett
  5. Riktige leker.no har noen møbler som er litt nostalgiske. De har enda større utvalg av nostalgiske leker i butikken sin da...

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online