Blogglistenhits

fredag 6. august 2010

Hvit paviljong på 1-2-3

Jeg har alltid drømt om en hvit paviljong, men synes de alltid har hatt en litt stiv pris. Så da jeg oppdaget en paviljong i hardwood hos Jula, kom ideen om å male den hvit. Så i sommer ble dette mitt prosjekt. Her ser dere resultatet. Jeg er veldig fornøyd. Med 2 strøk hvit utendørsmaling ble paviljongen forandret fra brun til hvit på 3 dager! På Plantasjen koster en hvit paviljong rundt kr 8.000,- og min kom på inklusiv maling på ca kr 1200,- og det er helt ok synes jeg! Jeg har pyntet med grønne puter og lave smale puter i striper i grønt og hvitt i ryggen samt røde pledd som fine blikkfang. En ny lekker løper i blått og hvit fra Linum på salg ble en fin maritim ramme i min sommerpaviljong! Hvite tremøbler, hvite lykter og store sinkkrukker fylt med lavendel samt en hvit trekrukke med rosa sommermargeritter ble tilslutt en lys og sommerlig paviljong! På bordet står et hvitt fat fylt opp med blåsinkkrukke med eføy, rødt lys, hvit lykt og et fyrtårn som dekorativt blikkfang på bordet! Da håper jeg på flere sommerdager og tid til å nyte lyse sommerkvelder!

Sommerklem

6 kommentarer:

  1. Det var en god ide! Rart jeg ikke har tenkt på det ;-) Utrolig hva man kan utrette med litt maling, og denne paviljongen ble riktig så flott! Kom aldri så langt i år, og det skyldes nok været. Forhåpentligvis blir det paviljong på oss også neste år!

    SvarSlett
  2. Så lys og flott paviljongen ble, helt enig i at lyse farger er mye flottere enn en mørk en.

    Ha en fortsatt fin sommerhelg.

    Marianne

    SvarSlett
  3. Smart ide! Har aldri tenkt på at det går an å male dem...

    SvarSlett
  4. Lurt, kreativt og veeeldig økonomisk! :)
    Flott ble det også!

    Riktig god helg i paviljongen!
    Klem
    June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  5. Åh, så lekkert.

    Det må være helt eventyrlig å ha et så vakkert sted å sette seg ned.

    Klem fra Astrid

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online