Blogglistenhits

søndag 6. juni 2010

Sommerspa

Herlig med sol og varme. Denne helgen ble det tid for litt sommerspa. Jeg liker å prøve ut nye produkter som gjerne er økologiske. Jeg er sikker på at alt vi spiser og all egenpleie, påvirker kropp og sjel. Derfor liker jeg aller best å bruke økologiske spa-produkter. Denne helgen prøvde jeg ut den økologisk hårpleie serien Amazonia Preciosa fra Green Spirit. Jeg ble kjempefornøyd, både shampo og balsam samt avsluttende hårkur gav mitt litt slitte hår pga at jeg farger det en nydelig glans. Sol og vind sliter på håret og da er det viktig å pleie håret ekstra godt. Jeg prøvde ut Buriti for farget og skadet hår som inneholder C og A vitamin slik at det beskytter mot UV stråler. Har du tips til hårpleieprodukter du er godt fornøyd med som pleier farget hår, send meg gjerne en hilsen.

Sommerklem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online