Blogglistenhits

tirsdag 15. juni 2010

Romantisk blikkfang

Jeg er svak for alt som er romantisk og falt pladask for denne supersøte sminkepungen. Den er faktisk laget i økologisk bomull og jeg fant den hos H&M. Den har et vakkert mønster av søte små sommerblomster på hvit bunn. Denne sminkepungen er min lille sommerfornyelse. Den er et morsomt blikkfang i baderomsvinduet og passer også perfekt i min hvite sommerveske. Tror jeg skal kjøpe inn et par ekstra. Denne sminkepunken er perfekte små vertinnegaver eller bursdagsgave.

Sommerklem

6 kommentarer:

  1. ..Nydelig liten sminkepung..

    Herlig med slike små blikkfang i hjemmet
    -gjør så mye med uttrykket :)

    SvarSlett
  2. Lekker og sommerlig.

    Er det ikke koselig å omgi seg med sånne små, lekre blikkfang?

    Klem fra Astrid

    SvarSlett
  3. Bare helt skjønn den sminkepungen, tror jeg må løpe å kjøpe en sånn til torsdag. Da er det handelens dag i Tønsberg.

    Tirsdagshilsen
    Marianne

    SvarSlett
  4. Sååå søt! Den sminkepungen var virkelig skjønn:)
    Ønsker deg en fin kveld videre:)
    God klem fra Line

    SvarSlett
  5. hei igjen, og hjertelig tusen takk for den fine boken Takkebakst som jeg vant i Givw away her hos deg :o) den skal nå få flytte ned til min mor som fikk ny store steketakke av oss barna til jul :O)

    Ønsker om en strålende fin dag videre *klem*

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online