Blogglistenhits

fredag 16. april 2010

Vakker hvit hylleknekt

Endelig nå har jeg funnet vakre hvite hylleknekter. I entreen har jeg en hvit benk. Har vært på jakt etter en hylle hvor jeg kan legge fra meg nøkler og falt for denne vakre hylleknekten. Nå gjelder det å finne en fin plate i hvit plank eller kanskje glass passer inn? Hylleknekten finnes i to størrelser, liten og stor og koster kr 99,- og 149,-. Den søte interiørsiden Creme har disse hylleknektene og mye annet som passer landlig stil. Vakker hvitmalt støpejern passer perfekt min landlige stil. Disse er nå ført opp på min ønskeliste...

Klem

5 kommentarer:

  1. Kjempe flotte. Har lagt av 4 slike selv som jeg skal ha på kjøkkenet. Gleder meg til å bli ferdig, men det er nok en stund frem i tid enda.

    Klem Madelen

    SvarSlett
  2. Hei!
    Veldig fine hylleknekter. Flott blogg har du også. Legger meg til som følger:

    Mvh
    Bente

    SvarSlett
  3. Knallfine,de likte jeg godt!!

    SvarSlett
  4. Hei
    Vil gjerne ha de hvite hylleknektene (Store)
    Sender du dem i posten?
    Elin

    SvarSlett
  5. kjempefin den hylleknekten!! sitter og leter etter en passende til soverrommet, og tror kanskje det må bli slike.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online