Blogglistenhits

mandag 12. april 2010

Brodert sommergardin

I min jakt etter ny sommerduk i lin eller bomull i blåtoner, kom jeg til den svenske designeren Gudrun Sjöden. Hun lager alt fra klær til interiør. Denne våren har hun hentet inspirasjon fra Dalarna i Sverige og Provence. Jeg falt for denne vakre lette gardinen i hvit med nydelig broderi i lett bomullsorgandi. Gardinen finnes med broderi også i pariserblå, cerise og halvbleket. Størrelsen er 105 x 150 cm og henges opp med tynne knutebånd som gjør det lett å tilpasse lengden til forskjellige stenger. Den vakre broderte puten i ull er også et morsomt blikkfang!

Klem

3 kommentarer:

  1. Så godt når det er på tide henge opp denslags gardiner. Den der var jo kjempefin.
    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  2. Sommerlig stemning med den der. Likte den veldig godt:)

    SvarSlett
  3. Å for en nydelig gardin! Nå skal jeg absolutt ta meg en tur inn til Gudrun Sjöden sine sider.
    Jatakk til masse sommerlig inpirasjon! :)

    Solskinnsklem, Line

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online