Blogglistenhits

fredag 2. oktober 2009

Vinn dekorativt sinkhjerte

Velkommen til ny konkurranse! Denne gang kan du vinne en vakker og dekorativ dørkrans i sink med hamptråd. Dørkransen passer like godt inne som ute. Alle som legger igjen en kommentar er med i trekningen og alle som legger ut en link på sin side får dobbelt lodd og hvis du legger deg til som følger hos meg får du 3 lodd. Har du lagt deg til som følger og legger link til konkurransen får du alikevel 3 lodd:-) Vet du om flere konkurranser legg gjerne igjen ditt tips. Trekning 1. november.

Høstklem

140 kommentarer:

  1. Eg er med eg:) Hihi, utruleg flott det sinkhjertet!
    Har både linka, følgjer og kommentert!
    Ynskjer deg ei retteleg flott helg!
    (og igjen - tusen takk for almanakken!)

    Klem frå Linn:)

    SvarSlett
  2. Kjempe fint hjerte, det kunne jeg virkelig tenke meg! :)
    Jeg tar tre lodd, jeg er allerede følger, en link finner du i venstre marg på bloggen min, og jeg kommenterer :)
    Håper på det beste av vinnerlykke.

    SvarSlett
  3. Å så flott et hjerte. Så jeg vil selvfølgelig være med. Jeg tar to lodd jeg da :)
    Ha en fin helg!

    SvarSlett
  4. Hei!
    Så flott det var :-D
    2 lodd til meg!
    Klem

    SvarSlett
  5. Oj så fin!
    jag hoppas på att jag får en ny chans=)
    3 lodd till mig;)

    Höstkramar
    Anna

    SvarSlett
  6. Nydelig hjerte som passer godt til det nye huset vårt :)
    Følger deg allerede, så to lodd til meg! Har trekning av høstgave neste søndag.

    SvarSlett
  7. Hei :-)
    Kjempefint hjerte, passer vel fint hos meg også, hi-hi.To lodd til meg også

    SvarSlett
  8. Hei vil veldig gjerne være med . 1 lodd:)

    følger deg

    Klem Hilde :)

    SvarSlett
  9. Vi vil gjerne være med:) 1 lodd på oss!

    God helg!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  10. Jeg tar gjerne 3 lodd :)

    Ha en flott helg!

    SvarSlett
  11. Hejsan!!
    jättefint hjärta som skulle kunna pryda här hemma förträffligt***
    Är redan följare och har bildlänk nu hos mig
    Kram
    Annelie

    SvarSlett
  12. Det var et veldig fint hjerte!
    Jeg er med! 3 lodd takk :-)

    God helg!

    SvarSlett
  13. Jeg tar 3 lodd og linker; jeg er jo følger;)
    Kjempefin krans!!!
    God helg til deg og klem;)

    SvarSlett
  14. Jeg er med. Har lagt meg til som følger før, men legger ut link til konkurransen i kveld.

    SvarSlett
  15. Nyydelig hjertekrans - jeg er med!
    3 lodd til meg!!!
    God helg til deg!
    KLem fra Lunalu

    SvarSlett
  16. Å så nydelig den var! Jeg vil være med ;) Blir to lodd på meg da.

    God helg!

    SvarSlett
  17. Kjempe fint hjert :) Jeg vil være med KLem

    SvarSlett
  18. Så søtt hjerte! jeg blir gjerne med på konkurrasen din! Jeg er allerede følger, så da blir det to lodd på meg :)

    SvarSlett
  19. Nydelig sinkhjerte som hadde passet perfekt i vårt nye hjem. :o)
    Tre lodd til meg da jeg er følger og har linket til deg på min blogg.
    Håper på bedre vinnerlykke denne gang! :o)

    SvarSlett
  20. kjempefint hjerte,2 lodd på meg..ha en flott helg.Klæm linda

    SvarSlett
  21. Denne hadde vel dært fin på gamle skapet:)

    2 lodd her:)
    Klem

    SvarSlett
  22. Hjerter er det aller beste, uansett størrelse og fasong, så klart jeg må være med! Dessuten er det så koselig med alle lotteriene! DEt blir 3 lodd på meg da :)

    SvarSlett
  23. Jeg vil selvfølgelig være med :) To lodd på meg, jeg følger deg allerde.

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  24. Hvilket fint hjerte, det vil jeg gerne vinde!
    Linker til din komnurrence!

    God helg, Helle

    SvarSlett
  25. Yes please :o) Full pakke på meg ;o)

    Ynskjer deg ei god helg.
    Helsing Tonje

    SvarSlett
  26. Hejsan Siv,
    Tar tre lotter till denna tävling. Vilken jättefin krans!!! Håller tummarna och hoppas på tur,
    Kram,
    Petra

    SvarSlett
  27. Hei, jeg vil være med, nydelig hjerte:)
    mvh Bente (bnol@online.no)

    SvarSlett
  28. Utrolig skjønn krans. Har vært og smuglest i bloggen din flere ganger, men nå har jeg blitt en ekte følger =)

    Så utifra min regning, blir det 2 lodd til meg.

    Håper du får en fin lørdag videre!

    SvarSlett
  29. Hei jeg tar gjerne 3 lodd. jeg er følger og jeg linker :o)
    Spennende og følge deg.
    Hilsner fra Birgitte

    SvarSlett
  30. Jeg frister lykken - ett lodd!
    Og velkommen innom min blogg, hvor det også er blogglotteri.
    God helg!

    SvarSlett
  31. Hei hei. Så flott hjerte. Første gang jeg er inne hos deg. Veldig koselig. Henger meg på jeg også. Første gang jeg gjør det. Mye som er nytt for meg. Ha en flott kveld. Therese.

    SvarSlett
  32. Älskar hjärtan i alla dess former och storlekar.
    Du har en jättefin bloggsida, hur gör man? Min är ganska "vanlig".
    Ha en skööön söndag!

    SvarSlett
  33. Hei!
    Ja, jeg vil gjerne være med. Tre lodd til meg:-)
    Ha en kjempe fin dag!klem klem

    SvarSlett
  34. Härligt äntligen är hösetn här och alla verkar få fart på sina bloggar igen. Kul och fin tävling jag vill vara med, länkar in till dig från min blogg. Kramar Therese

    SvarSlett
  35. Hei Siv! Så flott premie. Jeg blir med! Tre lodd takk :) Mvh Ingunn

    SvarSlett
  36. Så flott hjerte. 2 lodd til meg.

    Ha en fin søndag videre.

    Ingunn

    SvarSlett
  37. Kjempehyggelig blogg. Er første gangen jeg forsøker dette, så får "fomle" meg litt framover og finne ut hvordan det funker.

    SvarSlett
  38. Heisann Siv... :)

    Jeg blir gjerne med og tar 2 lodd hos deg... *Krysser fingrene*

    Ønsker deg en flott uke...!!!

    Klem fra Malin Virginia

    SvarSlett
  39. Hei! Klart eg vil vere med på denne og. Tar 3 lodd hos deg!

    Klem frå Solveig

    SvarSlett
  40. Hej!

    Å men vilken fin krans! Den vill jag gärna vinna. Jag länkar även i min blogg (där det finns en annan tävling...)

    Kram,
    Lena

    SvarSlett
  41. Hei hei,
    Jeg blir gjerne med på konkurranse og tar tre lodder :)

    Ha en flott uke,
    klem Jatte .

    SvarSlett
  42. Hei!
    Jeg vil også ha en sjanse til å vinne dette fine hjertet! :)
    Ett lodd til meg.
    Ha en flott høst!

    Nina Christin

    SvarSlett
  43. nu följer jag din blogg och är med i tävlingen om zinkhjärtat.
    nu hoppas jag på turen...
    gustafsson.57@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Vad roligt att hamna på din blogg! Jag är väldigt gärna med och tävlar om det fina zinkhjärtat. Jag länkar från min blogg.

    Ha det gott / Cattis

    SvarSlett
  45. Nydelig zinkhjerte <3
    Hadde passet perfekt her..
    Jeg er allerede følger av den flotte bloggen din, så da tar jeg med meg 3 lodd takk :)
    Ha en strålende uke!

    SvarSlett
  46. Så flott premie:-)

    Har ikke egen blogg ennå, men vil følge deg videre!!!!
    Ha det fint!!!

    Hilsen Ruth

    SvarSlett
  47. legger deg til listen min :)) ha en fin dag! premien er superfin

    SvarSlett
  48. Hej!
    SÅ klart jag vill vinna det fina hjärtat!
    Älskar ju hjärtan :)
    Jag länkar för större chans.

    Kram Mari

    SvarSlett
  49. Blir med og tar 3 lodd;)
    Ha en fin dag;)

    SvarSlett
  50. Trevligt att hitta hit till din fina sida! Jag är gärna med och tävlar och länkar till din tävling på min sida! Välkommen att titta in hos mig om du vill! Det lär bli fler besök hos dig framöver!
    Hälsningar från Växthusmadam

    SvarSlett
  51. Jeg prøver lykken:)) Sier ikke nei takk til et så flott hjerte.
    Jeg har linket deg for lenge siden

    SvarSlett
  52. Jeg er også med på trekningen! Fin bliogg du har! Likte spesielt godt header-bildet ditt. Har du tatt det selv?
    3 lodd på meg da!
    Gøy:-)

    SvarSlett
  53. Oi, så fint hjerte!

    Sier ikke nei takk til å være med i trekninen på det, nei.
    Hjertet ligger i sidebarne på bloggen min, og fløger er jeg fra før.

    SvarSlett
  54. Hei, jeg vil gjerne være med:)
    tar tre lodd, lagt meg til som følger og skal linke til deg nuh! :)
    Ha en fortsatt fin kveld.

    SvarSlett
  55. Hvor er den fin, jeg vil også gerne være med
    :-)
    venlig hilsen Sussi

    SvarSlett
  56. Hei!
    Her har jeg visst ikke vært før, men for en flott blogg du har!

    Jeg slenger meg gjerne med i konkurransen din for det hjertet var bare nydelig!! Jeg trekker 3 lodd og håper på vinnerlykke :)

    Bli gjerne med i konkurranse inne hos meg!

    Klem fra
    Laila Johanne

    SvarSlett
  57. Jeg vil være med ;0) og jeg lenker til bloggen min.
    :0)

    SvarSlett
  58. Ohh, så sött hjärta till dörren! Det skulle jag bli jätteglad att äga.
    Jag vill gärna vara med i din tävling förstås och drar två lotter. Länkar till dig i min bloggs högerspalt.
    Ha en riktigt fin dag och en underbar helg!
    /Kram Karin

    SvarSlett
  59. Oj vilket underbart vackert hjärta! Det skulle jag jättegärna vilja vinna. Länkar på min blogg, så klart.
    Kram
    /Lotta

    SvarSlett
  60. Hei!

    Jeg vil gjerne være med :-) Har ikke egen blogg, men håper jeg kan være med allikevel!

    Kristina

    SvarSlett
  61. hej..Jag vill väldigt gärna vara med i din utlottning..Länkar dig på min Blogg..Susanne

    SvarSlett
  62. Hei! Blir med på konkurransen, legg meg til som følgjar. Må sjå meir på denne bloggen, ser spennande ut!

    SvarSlett
  63. Heisan!
    Nydelig sinkhjerte og gøy med konkurranse! : )
    Jeg linker og følger, og tar 3 lodd : )

    God helg!

    Klem Hilde

    SvarSlett
  64. Nydelig hjerte og blogg! Jeg vil gjerne ha et lodd av deg. Ha en riktig god helg!

    SvarSlett
  65. Hei,
    Jeg blir gjerne med jeg tar 3 lodd. Giveaway hos meg også!
    Tonje♥

    SvarSlett
  66. Det var en nydelig krans! 2 lodd til meg siden jeg alt er følger :)

    klem C

    SvarSlett
  67. Åi ;) Den var fin. Tar 2lodd jeg. følger og kommentar!:D

    SvarSlett
  68. Hei! Blir 2 lodd til meg:)

    Ønsker eg en riktig fin søndagskveld!

    SvarSlett
  69. For en nydelig nlogg du har!! den skal jeg kikke nærmere på:) Så kjekt med slike konkurranser for da finner man så flotte blogger:) 3 lodd til meg:D

    SvarSlett
  70. Inspirerende blogg du har! Nå har jeg blitt følger av den også. Gleder meg til å følge deg videre.

    SvarSlett
  71. Vilket vackert hjärta, det vill jag gärna vinna!
    Jag har lagt en länk i min blogg.
    Ha det bra
    /Helen

    SvarSlett
  72. Nydelig hjerte du lodder ut ;o)

    Jeg vil veldig gjerne være med i trekningen, og snapper til meg 3 lodd ;o)

    Jeg er innom bloggen din støtt og stadig, den er nydelig.

    Klem

    SvarSlett
  73. Oi, er på bloggleting etter nye inspirerende blogger, og ikke bare finner jeg den flotte bloggen din men du har en konkuranse også! Kjempe fint hjerte, så det er klart jeg henger meg på!Da er det bare for meg og krysse fingrene! To lodd til meg!

    SvarSlett
  74. Fin krans! Jag tar 3 lotter. La till mig som följare till din blogg. Länk: http://caritatavlar.blogg.se/2009/october/zinkhjarta.html.

    Ha det bra! /Carita

    SvarSlett
  75. Følger deg gjerne. Ny i faget så jeg vet ikke helt hvordan man lenker, men jeg skal prøve å finne det ut. Fin blogg.

    SvarSlett
  76. This is absolutly very cute and beautiful heart!
    I follow your blog with netvibes
    egateris at gmail dot com

    SvarSlett
  77. Hei hei! Tre lodd til meg da... nydelig blogg du har!

    SvarSlett
  78. Åh så fint hjärta! Jag vill gärna vara med och tävla! =)

    Har länkat till tävlingen i min blogg här: http://jessiestavlingsblogg.blogg.se/2009/october/vinn-ett-zink-hjarta.html#comment

    Och här är min mailadress: Jesssica.blogg@hotmail.com

    Ha det så bra!
    /Jessica

    SvarSlett
  79. Jag är gärna med och tävlar, jag har länkat här

    http://molnboanna.blogg.se/2009/october/vinn-zinkhjarta.html

    info@annakarlsson.se

    SvarSlett
  80. Åh, vilken härlig blogg du har!
    Jag är gärna med och tävlar! Länkar på min sida!
    Mvh Ida

    SvarSlett
  81. Hej! Fin blogg du har, jag är gärna med och tävlar om det fina zinkhjärtat.

    SvarSlett
  82. Hei, Siv! Jeg er allerede følger av bloggen, og legger nå ut en link til konkurransen - krysser fingrene for det hjertet var veldig flott! Klem fra Gro
    PS - jeg har også konkurranse...

    SvarSlett
  83. Tar en lott, tack! Jättesöt vinst.

    abackman66 at hotmail.com

    SvarSlett
  84. Jeg tar gjerne et lodd! Nydelig gevinst!

    SvarSlett
  85. Jag är gärna med i konkurransen din, om det går bra trots att jag bor i Sverige. Har länkat här för extra lott:
    http://finaelina.blogg.se/tavlingar/2009/october/dorrkrans-i-zink-med-hamptrad.html

    Mycket fin krans!!

    SvarSlett
  86. Jättefin! Jag är gärna med och tävlar!

    SvarSlett
  87. Så vakkert hjerte:) får teste vinnerlykken:) Har ikke vært her før, koselig:)Jeg kommenterer,føger og linker. Tre lodd det:)
    Ingunn

    SvarSlett
  88. Sååå vackert! Och så fin blogg du har! Lägger till mig som följare och vill gärna vara med i konkurransen. 2 lodd på mig,
    Ha en riktigt mysig helg!
    Kram Joy

    SvarSlett
  89. Hej!
    Fin vinst! Jag länkar och finns som följare till din blogg!

    Kram Britt

    SvarSlett
  90. Så söt! Jag vill gärna vara med och tävla!

    anonitota@comhem.se

    SvarSlett
  91. Jeg missunner de som har så vanvittig flott stil! Gleder meg til den dagen jeg får meg eget hus, kan male, bygge, og innrede som jeg selv ønsker. :-) Vakkert! En blogg med mye inspo!

    Jeg er gjerne med i konkurransen, så da blir det et lodd! :-)

    Klem fra Elisabeth

    SvarSlett
  92. Hej! Det är helt bedårande detta hjärta, det pryder hemmet året runt, men kanske särskilt nu till jul... Jag har tipsat/länkat http://lurans.blogg.se/2009/october/hjartan-till-mina-hjartan.html och håller tummarna att hjärtat hamnar hos mig!

    Kram
    Therese - Sockenvägens Söta

    bjarstig@live.se

    SvarSlett
  93. nydelig hjerte og en nydelig blogg....
    -har linket til deg fra bloggen min,.... ;o) ha en fin fin dag videre

    SvarSlett
  94. Heisann, har akkurat oppdaget bloggen din, kjempekoselig og inspirerende! Har lagt meg til som følger og linker til deg fra bloggen min, det blir 3 lodd til meg :) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  95. Dette sinkhjertet var helt i min smak, og jeg har faktisk sett etter sånn i div. interiørbutikker.
    Så jeg tar selvfølgelig 3 lodd.

    Klem Ann<3

    SvarSlett
  96. Hei hei!
    Eg vil gjerne vere med på trekning!
    Nydeleg blogg du har:)
    Klem Anne:)

    SvarSlett
  97. Hej,
    jag vill gärna vara med, tycker att detta Zinkhjärta är så underbart. Har funderat på att köpa ett, nu kanske jag har turen med mig. Jag länkar från min blogg, lägger upp mig som prenumerant och tipsar om en liten utlottning hos mig på blogg Betongkrukan, klem Monica

    SvarSlett
  98. Hei hei !!
    Det hjertet var bare kjempefint !!
    Tar 2 lodd jeg da ;)
    hilsen fra nord !!

    SvarSlett
  99. Hei! Jeg blir gjerne med på konkurransen din! Du har en veldig koselig blogg. Satser stort på å vinnne med kommentar nr 100 og tre lodd! Hihi!

    SvarSlett
  100. Veldig god ide å lage juleplanlegger - jeg har alltid store ambisjoner, men sliter med å innse at alle ting tar tid... Her er det rom for å få litt bedring på det. :-) Nydelig hjerte du lodder ut - jeg melder meg på med 3 lodd, har laget link og følger allerede. Lykke til med juleforberedelsene!

    SvarSlett
  101. Hei, siden jeg har et slikt hjerte fra før av, og synes det er veldig tøft sier jeg gjerne ja takk til et til ;)
    1 lodd til meg takk! :)

    SvarSlett
  102. Hej!
    Hoppas på turen.
    Mvh/Anna-Lena

    annalena@gmail.com

    SvarSlett
  103. Thanks for this chance.
    hugs.

    SvarSlett
  104. Ohoi, her var det mange med i konkuransen,men jeg hiver meg med, jeg ;)jeg elsker hjerter, kjøper de i alle former og farver og har de i hele huset!! elsket de innlegget ditt om kastanjene, nå vet jeg hvordan jeg lager sånnt hjerte, dattera mi kom hjem med masse sånne, men visste ikke helt hvordan.. god helg ;)

    SvarSlett
  105. Hei, nydelig hjerte, jeg tar 3 lodd.

    God helg

    SvarSlett
  106. For en nydelig blogg du har!
    Jeg slenger meg med i konkurransen med 3 lodder.

    God helg!
    Hilsen fra
    Husmor Dronninga

    SvarSlett
  107. THAT BEAUTIFUL AWARDS!
    AND CONGRATULATIONS FOR YOUR BLOG, I find it FANTASTIC, I HAVE POSTED YOUR CANDY IN MY BLOG, AND NOW YOUR ARE A pursuer!

    I can only hope to win. THANKS FOR THIS OPPORTUNITY!
    COCCINELLEHO ACT 3 AND ALL THINGS?
    THANK YOU for this opportunity.
    HELLO COCCINELLE

    SvarSlett
  108. THAT BEAUTIFUL AWARDS!
    AND CONGRATULATIONS FOR YOUR BLOG, I find it FANTASTIC, I HAVE POSTED YOUR CANDY IN MY BLOG, AND NOW YOUR ARE A pursuer!

    I can only hope to win. THANKS FOR QUESTAOPPORTUNITà! I HAVE DONE AND ALL 3 THINGS?
    THANK YOU for this opportunity.
    HELLO COCCINELLE

    SvarSlett
  109. coul i partecipate? I HAVE POSTED YOUR CANDY IN MY BLOG thanks http://lafatacreativa.blogspot.com

    SvarSlett
  110. Den kransen har jag drömt om!!
    Vill gärna vara med och tävla, länkar hit i bloggen min!
    ~marita~

    SvarSlett
  111. Underbar krans!

    Jag vill jättegärna vara med och tävla.

    Tips: Jag har utlottning av shabby chic kort den siste i varje månad

    Kram, Anette

    SvarSlett
  112. For en nydelig krans å fin blogg du har!
    Liker den hjemmekoselige, romantiske stilen din :)

    Klem Cecilie T

    SvarSlett
  113. thanks for this opporutnity...kisses from italy.....chicca i'm your new follower

    SvarSlett
  114. thank you for this opportunity.......baci carissimi dall'italia .monicot

    SvarSlett
  115. WoW, is really nice!! I love hearts!
    Thank you for this change!!!
    I put your blog in my favourites and I am waiting for you in my blog!!!

    SvarSlett
  116. Så søtt hjerte! jeg blir gjerne med på konkurransen din! Jeg tar to lodd, en kommentar og en link. Ha en fortsatt fin oktober måned. Klem fra Mette

    SvarSlett
  117. Thank you for this opportunity..
    Your blog is cery beautifull. Kisses Maman O.

    SvarSlett
  118. Så fin premie. Flott blogg. Tar tre lodd. :-)

    Klem.

    SvarSlett
  119. Hej! Jag vill givetvis vara med även jag med tre lotter och länkar också på: http://villduvinna.blogg.se/2009/october/zinkhjarta.html

    Håller tummarna! Kram Malin

    SvarSlett
  120. Posso partecipare?
    Baci dall'Italia.
    My lucky.

    SvarSlett
  121. Hej, jag vill vara med och tävla om sådant vackert zinkhjärta. Jag länkar från min blogg och håller tummarna!
    Må gott,
    kram Petra

    SvarSlett
  122. Oj, oj! Så många som är med och tävlar!! Men jag ger det gärna en chans... Jag tycker det är ett otroligt vackert hjärta!!

    Deltar med 3 lotter!

    Mvh Ellinor på Gillberg

    Kika gärna in hos mig. Jag har också en utlottning på gång!!

    SvarSlett
  123. Så nydelig hjerte!
    Du har en flott og hyggelig blogg med masse inspirasjon å hente også!
    Jeg har linket til deg i min blogg.
    Klem, Anne -:)

    SvarSlett
  124. HAR lyst på hjerte!!! Veldig.
    Knallfint.
    Ramla tilfeldig innom bloggen din, heldigvis. guh bedre meg, her var det my fint. Du er kjempeflink!
    Monica (";)

    SvarSlett
  125. Jag är också gärna med o tävlar!

    Länkar med bild på min blogg!!

    Kram jeanette

    SvarSlett
  126. Hej Siv!
    Jag vill jättegärna vara med och tävla om ditt fina zinkhjärta! =)
    Har länkat hit med bild i min blogg.
    Ha en fortsatt fin dag!
    Hälsningar från ett soligt Öland =)

    SvarSlett
  127. Klart jag vill vara med! Har länkat från min blogg.

    Kram M

    SvarSlett
  128. hallo thank you for this chance

    SvarSlett
  129. Hei du! Nå har jeg lagt meg til som følger av din fine blogg. Satser på et nydelig
    sinkhjerte...

    SvarSlett
  130. Hei hei :D

    Tre lodd på meg også og jeg krysser fingre så godt jeg kan :)

    SvarSlett
  131. Nydelig hjerte - like fint ute på døren som på kjøkkenveggen på hytta som dekorasjon - jeg blir veldig gjerne med på konkurransen - har lagt meg inn som følger og skal inn å se titt og ofte :-)

    SvarSlett
  132. I added your giveaway in my blog:
    http://ecobetsabea.blogspot.com/2009/10/sivs-hus-giveaway.html

    SvarSlett
  133. Jag vill vara med i tävlingen om det fina hjärtat. Jag blir följare, kommenterar här och länkar på min blogg.

    Ha en fin helg.
    Kram

    SvarSlett
  134. Your blog is just devine, so many beautiful interior decorating ideas. I've linked your blog candy up on my sidebar, with a picture of that gorgeous heart.

    SvarSlett
  135. Hei hei! Jeg blir med, 3 lodd!
    Klem,M

    SvarSlett
  136. Vilket vackert hjärta, det vill jag gärna vinna. Jag länkar till min blogg.

    SvarSlett
  137. For et nydelig hjerte :)
    Jeg blir gjerne med i konkurransen, blir 1 lodd da :)

    Hilsen Anja (anja.madsen@online.no)

    SvarSlett
  138. Hej! Vilken mysig blogg du har... Så fint... Måste titta vidare.
    Må så gott!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online