Blogglistenhits

torsdag 29. oktober 2009

Firkløver

Jeg liker å fornye stuen med et par nye puter. Det er en kjapp måte å skape litt ny energi i rommet. Jeg fornyer gjerne i takt med årstidene. Bildet til venstre viser de søte putene fra høstkolleksjonen til den kjente svenske designeren Gudrun Sjøden. Hun har stort utvalg av økologiske tekstiler som er myke og behagelige. Puten "Firkløver" har størrelsen 50x50 og passer godt den landlige stilen min. Puten kommer fra designserien Resarø med inspirasjon fra det nordiske lyset. Serien har også mye lekkert i striper som også er på min ønskeliste.

Høstklem

4 kommentarer:

  1. Veldig fine puter, de lyse fargene gir et rolig preg - koselig!

    SvarSlett
  2. Masse deilige puter er digg! :) Jeg så noen kjempefine hos Åhlens i dag. De hadde hvite linaktige med røde striper og hvite strikkede puter.

    SvarSlett
  3. Duse og fine puter! Det skal ofte ikke mer til for å få et helt annet uttrykk;)
    Ha en flott kveld og klem;)

    SvarSlett
  4. Kjempefine puter!! Det er ofte ikke så mye som skal til før man får en helt annen stemning i et rom:)

    Ha en fin kveld:)
    Klem Linda

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online