Blogglistenhits

mandag 18. februar 2013

Vintage - tekanne


Jeg elsker te og falt pladask for denne vakre vintage tekannen i lavendelblå fra Rørstrand som selges inne i shoppen til Leilasstore akkurat nå! Tenk om jeg fant en slik på neste bruktmarked eller loppemarked til våren? Denne er så nydelig og har herlig form!  For deg som ikke vil vente til du gjør et kupp i din bruktbutikk kan jo kjøpe den på nettet her. Prisen er SVKR 399,-. Leilas Lindholms Konseptstore har stort utvalg av lekre ting til kjøkkenet og til små og store selskaper! Her kan du drømme deg vekk i vakre og nostalgiske produkter. Takknemlig for tips til nettbutikker som selger nostalgiske tekanner! God mandag!


klem

3 kommentarer:

  1. Nydelig kanne. Og skjønn farge. Jeg er også stordrikker av te. Kjøpte meg tekanne i helgen på antikkmessen. Jeg må tilstå at jeg betalte det doble:>
    Rørstrand er jo et dyrt merke, så prisen var kanskje ikke så aller værst.

    Ha en fin mandag

    SvarSlett
  2. Kjempesøt! Det finnes så mange fine tekanner. Drakk masse te før, men etterhvert som årene har gått har det blitt mindre og mindre. Til gjengjeld drikker jeg mye vann. ;)

    Håper du har fine dager, Siv. Hvordan har det gått med hytta?

    Klem,
    AW

    SvarSlett
  3. Ja så himla söt kannan var!
    Ha en fin kväll.
    Kram Jennie

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online