Blogglistenhits

fredag 1. februar 2013

Vinn ITALIENSK fra Gourmeten


I februar kan du bli med i trekning av gave eske med ITALIENSKE delikatesser fra nettbutikken Gourmeten.no. Perfekt for Valentinesaften eller en super jentekveld! Gourmeten er kjent for sitt utvalg av delikatesser fra blant annet Italia, Frankrike og Spania. Her har du spennende godsaker til neste tapaskveld eller Italiensk aften! Alle som legger ut en kommentar er med i trekningen med 1 lodd. Aller som legger ut 1 link eller har 1 link fra før for 2 lodd og legger du deg til som følger for du 3 lodd! Legg gjerne igjen tips om konkurranse:-) 

klem 

33 kommentarer:

  1. Trekker 2 små lykkelodd :)

    Carpe diem!

    Klem

    SvarSlett
  2. Gøy å prøve nye ting på kjøkkenet!
    Her tar jeg full pott med lodd :)
    Ingrid

    SvarSlett
  3. slenger meg med. alltid godt med noe godt til maten.
    er følger for lengst, 2 lodd?
    hilsen TOVE

    SvarSlett
  4. Hei
    Jeg prøver lykken med 4 lodd :-)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  5. Ser fristende ut! Jeg følger deg fra før :-)

    SvarSlett
  6. Så spennende! Jeg vil gjerne prøve lykken med 3 lodd :) Klem fra Tonje

    SvarSlett
  7. Jeg tar 3 lykkelodd og krysser fingrene!

    http://konkurranseblogg.blogspot.no/2013/02/vinn-italienske-delikatesser.html

    Klem

    SvarSlett
  8. 4 lodd på meg :o) titt innom meg så finner du min giveaway :o)

    SvarSlett
  9. Tar 2 lodd jeg. God kveld! Therese

    SvarSlett
  10. Heihopp - jeg stiller med ett lodd jeg :-)
    Mvh famlujo@gmail.com

    SvarSlett
  11. Så fin premie da! Alltid kjekt med noe smakfullt til kjøkkenet!
    Trekker full pott på 6 lykkelodd jeg, og krysser fingrene.

    Ønsker deg en flott søndag videre.
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  12. Så spennende :)
    Jeg tar 1 lodd :)

    (signe4@hotmail.com)

    SvarSlett
  13. Yummi! Jeg har bursdag i dag og sikeret meg butterdeig uten melk og gluten, da jeg skulle bake (napeolonskake) oppdaget jeg at det var egg i deigen, og det ble aldri noen kake på meg - så jeg må nok satse på ekte mat i stedet - for eksempel ekte italienske delikatesser som er mer vennlige for de som ikke tåler "behandlet" mat- men som satser på det ekte!

    Trine D
    trineson@gmail.com

    SvarSlett
  14. Ojoj, jeg har lyst på!
    2 lykkelodd til meg; kommentar og følger :)

    SvarSlett
  15. Hei på deg!


    Trekker 2 lykkelodd!

    Vennlig hilsen Guri Marie

    gurimariekr@gmail.com

    SvarSlett
  16. Prøver lykken med 4 lodd jeg;)

    Klem charlotte

    SvarSlett
  17. ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

    Tar gjerne 2 lodd her! :)

    charlotte_kolnes@hotmail.com

    ღϠ₡ღ✿ ❀ ✿ღϠ₡ღ

    SvarSlett
  18. 6 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  19. jeg er med, tar 1 lodd

    lisbeth

    uglylizz78@gmail.com

    SvarSlett
  20. 3 lodd :) namnam premie!! ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  21. Jeg tar gjerne ett lodd.

    tomabjer@online.no

    SvarSlett
  22. Alltid klar for nye smaksopplevelser =)

    SvarSlett
  23. milini_no@hotmail.com

    SvarSlett
  24. Jeg tar ett lodd =)
    hanna_lw(a)hotmail.com

    SvarSlett
  25. Jeg tar 4 lodd og krysser fingre og tær :-) Elsker Italiensk!
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  26. Flott og spennende premie. Er følger og har delt link. Ha en strålende dag.

    SvarSlett
  27. Flott og fristende premie, dette:-) Jeg atr gjerne 1 lodd:-))

    privatrett@hotmail.com

    SvarSlett
  28. Heihei! :)
    Dette er helt perfekt for meg, så jeg bare må prøve lykken med fyll pott! :)
    Her er ett lite innlegg i bloggen min:
    http://swimzyshjorne.blogspot.no/2013/02/vinn-italiensk-fra-gourmeten.html

    klem fra swimzy
    swimzy81@gmail.com

    SvarSlett
  29. Heisann. God mat er tingen:-)
    Prøver denne gangen lykken med to lodd for følger og kommentar.
    Klem Mari Johanne

    SvarSlett
  30. Also I would like sign up for this super candy.
    3 lodd
    hugs
    Gerda

    SvarSlett
  31. Oi! Nå er jeg nesten for sen igjen til å delta. Men bare nesten. Jeg kaprer 2 lodd. Er følger fra før.

    Hilsen Fama

    anihaarb@online.no

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online