Blogglistenhits

fredag 15. februar 2013

Lyseblått


Jeg elsker fargen blå og falt pladask for dette vakre bildet! Den store og lyseblå glassvasen er jo nydelig! Den lyseblå fargen gir god energi og jeg tenker med en gang på vann og sommer:-) Vasen finne i forskjellige størrelser og kommer fra Impressionen. Kanskje jeg er heldig og finner en gammel vinballong på en bruktbutikk eller finn.no? Jeg synes store glassvaser som vist på bildet er vakre, enten helt tomme eller med en kvist fra et kirsebær eller epletre eller bare enkel kvister! Gjenbruk av en gammel vinballong er jo morsomt! Det hadde passet perfekt hos meg! Fin fredag!

klem

6 kommentarer:

  1. Absolutt helt nydelig- håper du finner en snart;) Ha en riktig fin helg;)

    SvarSlett
  2. Lekkert :)
    Blått er så flott!
    God fredagskveld til deg :
    Klem

    SvarSlett
  3. Nydelig blåfarge! Jeg kom over blå kopper, skåler og en lekker linduk i dag, nydelig "tåkeblå". Koppene ble i alle fall med hjem :o) Må kanskje tilbake og hente litt til. Strålende helg til deg! klem fra Nina

    SvarSlett
  4. Det lyser sommar över bilden och det längtar jag till nu.
    Ha en fin helg
    Kram Meta

    SvarSlett
  5. Blått er jo den globale favorittfargen. Men vet du, at blått på servise er ikke heldig forå fremheve lekker mat. Da er det ferskenfarge som er best!
    Likevel lages det flest serviser og pyntegjenstander med den blå fargen.
    En god,og fredelig helg ønskes deg, men slett ingen "blåmandag"! Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online