Blogglistenhits

tirsdag 12. februar 2013

Hvit sofa


Jeg falt pladask for dette herlige bildet! Utrolig hva store vinduer gjør i et rom! Det jeg falt for var selvfølgelig den kule hvite sofaen med de brune dreide bena! Når min hvite Ektorp blir utslitt, da skal jeg gå på skattejakt etter en slik sofa! Jeg likte også det lekre lave og runde bordet! Runde former gir god energi i et rom og myker opp en stil på en god måte! Den sorte lekre taklampa er også flott blikkfang i rommet!  Alt du ser på bildet kommer fra Impressionen! Kanskje denne stua også gav deg inspirasjon?

klem

3 kommentarer:

  1. Hi Siv - I love "Impressionen" ! They have such wonderful things ! Thanks for the beautiful inspiration! Have a great day! Barbara

    SvarSlett
  2. Ja det var en himla fin soffa den du visar. Det är en sådan man kan skaffa när barnen är stora och inte kletar ner soffan:)
    Kram Jennie

    SvarSlett
  3. Hvis sofa er bare så lekkert, men kanskje ikke så praktisk med en liten en i hus:) nyt kvelden.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online