Blogglistenhits

lørdag 26. mai 2012

Pastell og sink


Helt utrolig sommervær på Romerike - ja nesten ikke til å tro:-) Blomstene vokser fort og det samme gjør ugress.  Jeg synes fiolene er så vakre akkurat nå og særlig de som er i duse pastellfarger! Fargene lilla i ulike nyanser er vakkert til sink synes jeg! Mine sinkkrukker er fortsatt fylt opp med fioler i ulike farger. Staudene jeg plantet holder ut i varmen og jeg gleder meg til det kommer blomster! Trenger du litt ekstra inspirasjon i sommervarmen, ta deg en tur til ditt nærmeste hagesenter, der er det blomster og krukker og detaljer som gir super inspirasjon enten du har hage eller ei! Blomster er jo også nydelig ved inngangsdøren og på bordet inne! Ønsker alle som er innom en solrik pinse! Nå er jo tid for å finne supersøte sommerblomster langs veikanten, de er jo egentlig de vakreste blomstene som finnes og helt gratis:-)


klem

1 kommentar:

  1. Så fint! Ja, fiolblomster er vakre. Likeså syriner. Tenkte å plukke litt syriner etterpå og ha på hagebordet - men først må jeg ta en runde med klut og vann for å vaske bort litt pollestøv! Det har blitt nesten helt gult her :-)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online