Blogglistenhits

torsdag 17. mai 2012

Nostalgisk oppbevaring


Dagen startet med fossregn og gikk over i fint vårvær. Minstejenta koste seg og dagen gikk unna med tog, aktiviteter på skolen og familie til grilling og kaker. Nå har roen senket seg og jeg kjenner bena er slitne etter en lang dag i tog.... Jeg falt for dette vakre bildet av nostalgisk hvit emaljerte dunker i ulik størrelse med og uten lokk. De fant jeg hos den supersøte nettbutikken Impressionen. Der finner jeg alltid spennende ting og tang. Jeg har ikke sett dette i Norge, så kanskje en tur til Ikea der har de noen som ligner og så finne bokstaver og lage min egen variant? Er det noen som har sett et slikt sett i på nett i Norge, er jeg takknemlig for tips!

Klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online