Blogglistenhits

søndag 13. mai 2012

Loppefunn - mugge


Tenk - i dag hadde jeg hellet med meg og fikk tak i denne vakre muggen med grå roser til kun kr 20,-! Det var på det lokale loppemarked til et skolekorps Et morsomt funn som blir brukt som kombinert vase og mugge! Akkurat nå er den en vakker eplekvist som pynter opp i muggen. Gjenbruk er morsomt og jeg liker å blande gammelt og nytt. Det gir spennende blikkfang i rommet! Det er tydelig at vinden har snudd, nå er det gråvær på gang mot Romerike! Dagen startet supert med lett overskyet vær og god temperatur og jeg har sett alle naboer i full sving i sine hager:-) Snart er det 17. mai og håper værmeldingen tar feil og at det blir fint vær for alle førstkommende torsdag! 


klem

2 kommentarer:

  1. Så gøy med loppis! Jeg har gått glipp av alle i nærmiljøet så langt... hehe... men akkurat nå har vi mer enn nok også. Får vente litt, når gården skal fylles opp. Det værste er at vi har jo nesten nok til den også... Så det er kanskje greit at jeg ikke er innom alle loppisene i alle fall. Hihi.

    Takk for at du la igjen en kommentar på LANDLIGE HJEM-innlegget mitt!

    SvarSlett
  2. Hei Siv!
    Takk for hyggelig kommentar hos meg! Ja, Barbie-mamma koser seg, og det gjør Barbie-bestemor også, som ikke klarer å slutte og strikke til Barbie! Bitt av Barbie-basillen visst!

    Så flott kanne du fant, ja, den passet veldig godt til noen fine, grønne kvister! Gøy med loppisfunn - synd loppisene går mot slutten for denne våren!

    Med ønske om en flott uke, og fin 17. mai, som vi får håpe blir varmere enn det de har spådd!

    Klem Cathrine :-)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online