Blogglistenhits

tirsdag 8. mai 2012

Hvit trekasse


Jeg er svak for hvite trekasser og denne hvite ovale trekassen fant jeg i fjor på Himmelrommet. Ulike varianter av hvite trekasser med forskjellig form og størrelse finnes i de fleste hagesenter, interiørbutikker og på nett. Eneste utfordring med min trekasse var at det er stor avstand mellom trebordene og man ser rett inn på planten. Min løsning ble at jeg hos Hageland fant en smart hvit plastpotte som kan brukes til alt fra salat til blomster og finnes i ulike former og farger. De har et utrolig utvalg av potter, dekor og gamle og nye stauder for deg som er på jakt etter nostalgiske planter til hagen eller terrassen. Nå er snart terrassen klar for 17. mai! De supersøte margerittene ble flotte i den gamle trekassen og da mangler bare 17. mai flaggene:-)


klem

1 kommentar:

  1. Hi, dear Siv, thanks for your comment on my blog!
    I love "Margeriten" - I think you understand!
    Hugs, Barbara

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online