Blogglistenhits

fredag 11. mai 2012

Helgekupp!

Endelig kom sola tilbake til Romerike! Det er så vått i krukker og kar, at nå ser jeg frem til at blomstene reiser seg fra ukas regnvær! Denne helgen er siste helg før 17. mai og nå finnes det mange gode helgekupp her hvor jeg bor og helt sikkert i hele landet. Jeg gjorde i går kveld kupp på Kransekake av alle ting, en 18 ringers kransekake ligger på rundt 200,- og i går fikk jeg tak i kransekake for 99,- hos Europris som er der dagens bilde kommer fra!  De har mange gode tilbud på alt fra 17.mai flagg, bunadsko til festkaker! Så nå er hos meg i alle fall kransekake i boks til 17. mai! Ellers er det på mitt lokale kjøpesenter aktiviteter for barn i dag og minstejenta vil gjerne dit en tur! Hva skjer hos deg denne helgen?


klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online