Blogglistenhits

tirsdag 22. mai 2012

Gyngestol


Endelig - nå fant jeg en gyngestol! Jeg fant den ikke på finn.no gi bort eller til salgs, men helt utrolig fant jeg den stående på en henger foran et hus. Jeg kjørte først forbi og tenkte - gosh der står jo en gyngestol. Så rygget jeg tilbake og ringte på hos eieren, men ingen var hjemme. Så dro jeg hjem med planter jeg hadde i bilen slik at jeg kunne ha plass til gyngestolen, fant telefonnummer på gulesider og ringte eieren. Jeg spurte om hun hadde planer for gyngestolen på hengeren, hun lo og sa ja den er på vei til å kastes. Så da spurte jeg om jeg kunne få den og jammen meg sa hun ja:-) Så nå er jeg glad eier av en nostalgisk og herlig gyngestol. Den er slitt og har sjel så jeg er faktisk litt usikker på om jeg skal male den hvit eller ei? Tja, hva tenker du som ser dette bildet?


klem

8 kommentarer:

  1. Der var du heldig! En riktig koselig gyngestol. :) Jeg fant en kurvstol på samme måte.:)

    SvarSlett
  2. Så gøy:)Jeg ville ha tenkt litt på det og prøvd den ut sammen med det andre interiøret før jeg hadde malt den...
    klemklem

    SvarSlett
  3. Hei, ja, tror jeg tester ut litt utover før jeg bestemmer meg. klem

    SvarSlett
  4. Å så koselig med gyngestol ! Jeg har funnet et og annet på den måten også, en gang fant jeg en fantastisk gammel dør.

    Tusen takk Siv for hyggelige besøk i bloggen min, håper du nyter en hyggelig vår.

    ~ Aina ~

    SvarSlett
  5. Hei
    Gratulerer med "ny" gynestol, så heldig du var:)
    Tror ikke jeg ville ha malt den, den er råfin slik den er:)
    Ha en fin dag, klem Hanne

    SvarSlett
  6. Å heldigen du:))
    Håper jeg og detter oppi noe sånt!
    Den er fin som den er og malt, så kanskje prøvegynge den litt mens du tenker?
    Ha en fiin dag.
    Charlotte

    SvarSlett
  7. Herlig gyngestol! heldig var du som fikk den.
    Jeg er enig med de andre her, trodde jeg ville tenkt litt før jeg malte den.
    Kos deg:)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online