Blogglistenhits

fredag 18. mai 2012

DIY - sink + hamp



Jeg er glad i sink og kurv. Mange har sikkert sett at Plantasjen har fått inn nostalgiske sink bøtter og baljer i ulik størrelser med hamp som håndtak. Jeg ble inspirert av både de nye produktene hos Plantasjen og dette vakre bildet over som kommer fra Impressionen. Her fikk jeg ideen til både å male kurver jeg alt har i litt hvitt samt bruke hamp som fornyelse på gamle sink bøtter og baljer. 

Hamp fant jeg hos Claes Ohlson til kr 159,- for 10 m langt hampetau i 10mm tykkelse. Det finnes også en tykkere variant hvis du trenger rekkverk eller andre detaljer i hagen eller på terrassen. Hamp er en dekorativ detalj og blikkfang for oss som liker den landlige og maritime stilen. Så nå er det bare å gå i gang å fornye litt her og der:-) Hamp passer fint som kant på en sinkbalje eller som håndtak på alt fra lykter til kasser og kurver. Det kan brukes som borddekorasjon også. Kanskje du fikk lyst til å lage noe av hamp?


klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online