Blogglistenhits

onsdag 9. mai 2012

Designers Guild


Jeg er svak for de vakre fargekombinasjonene hos Designers Guild. Her ser du bilde av en av nyhetene for 2012 - Kimono Blossom. Dette vakre blomstermønster finnes på alt fra tapet til tekstiler og alt kan du bestille på deres innholdsrike og flotte nettside her. Jeg synes denne kreative engelske designeren lager vakre fargekombinasjoner til inspirasjon rom for rom. Hun gir også ut flotte bøker.  Jeg likte godt den morsomme sofaen og puten, og tror nok at jeg ikke har mot til å ha så store mønster på en vegg i et rom. Men på bildet ser det jo fint ut!  Jeg blir alltid veldig inspirert av hennes interiørmiljøbilder der hun setter sammen farger og mønster slik at det ser tilfeldig ut, men er nøye satt sammen:-) Med slike inspirerende bilder, får jeg lyst til å tenke gjenbruk med det jeg har og sette det sammen på en ny måte. Spennende tekstiler for å lage en pute finner man kanskje på neste loppemarked eller på en tur til Ikea:-)


klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online