Blogglistenhits

fredag 25. mai 2012

Blikkfang


Jeg elsker blomster og planter som har duft, og blant mine favoritter er syrin, roser, lavendel og skjærsmin/falsk sjasmin. Denne uken har Hageland super kampanjepris på Duftskjærsmin, Svartsurbær, Broket kornell, Blærespriea og Alperips. Jeg liker å forandre hva jeg har i krukkene på terrassen, så nå prøver jeg ut Duftskjærsmin som får vakre hvite blomster og blomstrer fra juni til juli. Den er pottet om og du kan se den store løvkurven til venstre. I sinkkrukken på bordet har to duftende rosa roser og en eføy fått plass.  Helt til høyre i bildet ser du sinkkrukker med lavendel. Jeg synes blomster og grønne planter er viktige og vakre blikkfang. De gir meg energi og gjør at jeg kan skape forandring på 1-2-3:-) Ønsker alle som er innom en super pinse med strålende sommersol! 

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online