Blogglistenhits

tirsdag 8. mai 2012

Blikkfang


Endelig er det sol på Romerike og dette bildet tok jeg i går på terrassen. I dag er det også sol, men også en del skyer. Her ser du gjenbruk på terrassen. Gjenbruk er morsomt og jeg liker å flytte på ting og bruke det flere steder som mange som følger meg sikkert har sett:-) Den gamle sinkbøtta kommer fra min bestemor, lykten kom jeg over hos Princess  i fjor sommer og finnes fortsatt og finnes også i hvit. Hamplykten tror jeg kommer fra Kid. Den hvite kurvbenken har jeg fått fra en venninne.  Jeg er svak for kombinasjon av blått, hvitt og sink samt detaljer med hamp gir også fin maritim stil:-) Det er fortsatt så kjølig at jeg tar inn den vakre lyseblå Hortensian hver kveld. Fargen blå gir et nydelig blikkfang på terrassen synes jeg og gir meg super energi. Jeg har utsikt mot Øyern og det gir også god energi å se vann i det fjerne:-) Eller finn et lavt fat i glass eller keramikk og fyll med vann og steiner og skjell - det er et enkelt og gir maritimt blikkfang på terrassen på 1-2-3! 

klem

1 kommentar:

  1. Så flott og sommerlig bilde :)

    jeg har funnet en gammel sinkkiste på låven som har fått komme på terrassen, den ble også pynta med hortensia :) Har to sinkbaljer som det skal plantes i, og planta i en stor kjele i helga :) Syrin, eføy og margeritt :) Sink gir så fin kontrast :)

    Ønsker deg en finfin dag :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online