Blogglistenhits

tirsdag 3. januar 2012

Vinn retro brødrister fra OBH Nordica

Velkommen til ny konkurranse! I januar kan du vinne denne flotte brødristeren - en Radio Toaster fra OBH Nordica - noe så smart som brødrister og radio i ett! Radio Toaster har en fin retro design som minner om 50-tallet og den sparer plass på kjøkkenbenken eller bordet, der to apparater vanligvis står for en hyggelig frokost. Rister 2 brødskiver samtidig som du hører på radio. Alle som legger igjen en kommentar er med i trekningen og alle som legger ut link eller har link fra før for 2 lodd og hvis du legger deg til som følger får du 3 lodd. Legg gjerne igjen tips til konkurranser!


klem

97 kommentarer:

  1. Hei.

    Det må jeg være med på:-) Linker siden og legger meg til som følger.
    Ha en flott dag videre.

    Lena

    SvarSlett
  2. Hei!!!


    Ønsker ønsker meg..
    Håper på vinnerlykke og trekker 1 lodd..

    KLem Sissi
    sis-wen@online.no

    SvarSlett
  3. Stilig!!
    Er med jeg!!
    klm ingrid l

    SvarSlett
  4. Gjerne med på denne ja:)
    1 lodd.
    livvedvik@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Tar ett lodd! :-)


    a-me-li@online.no

    SvarSlett
  6. ville være fint med en ny brødrister. 3 lodder:)

    SvarSlett
  7. Hei , hiver meg gjerne med på denne :) Er følger, og med kommentar så blir det 2 lodd. Deler også linken på FB, så får du bestemme om dette tilsvarer blogginnlegg eller ikke (har ikke egen blogg).
    Hilsen Merete N
    noggi71@hotmail.com

    SvarSlett
  8. den så skikkelig stilig ut!

    SvarSlett
  9. For en flott premie!
    Prøver lykken med 3 lodd jeg :)
    Godt nyttår forresten.
    Klem May Helen

    SvarSlett
  10. Oioi, liker at året starter med ein så kul gi-vekk!
    Eg ønsker meg 3 lodd :)

    Klem

    SvarSlett
  11. Jeg deltager gerne! Med 2 lodder? (kommentar og følger)

    SvarSlett
  12. Hei.

    Prøver lykken med 2 lodd. :)

    Hilsen Monica (momav78@hotmail.com)

    SvarSlett
  13. Artig sak ;) Kan godt få bo på kjøkkenet mitt... 1 lodd på meg.
    Mvh Nina
    ninasjoevold@gmail.com

    SvarSlett
  14. Jeg tar 3 lodd denne gangen også :D

    Klem Karianne

    SvarSlett
  15. Godt nytt år!

    Flott premie dette :-)
    Kommentar og følger her ..

    SvarSlett
  16. Godt nytt år! Utrolig stilig brødrister :-) Jeg tar 2 lodd og håper på vinnerlykke.
    Laila
    lai-ola@online.no

    SvarSlett
  17. Hei, og godt nytt år! :)

    Da blir det 3 lodd på meg

    SvarSlett
  18. En artig duppedings til kjøkkenet. Jeg tar ett lodd.

    SvarSlett
  19. Flott premie!!!

    Jeg blir gjerne med.
    Tre lodd til meg, følger er jeg fra før.

    Klem

    SvarSlett
  20. Stilig! Følger deg fra før, og vil mer enn gjerne være med, men linker ikke i kveld. Får oppdatere om jeg får gjort det senere. Tusler i seng. :)

    SvarSlett
  21. Hei.
    Så kul:) Elsker ristet brød med appelsinmarmelade:):)

    Marie Elise
    hvitlykke@gmail.com

    SvarSlett
  22. Wow, kjempefin premie. Tenkte akkurat på å kjøpe meg brødrister, men kanskje jeg vinner en med mine to lykkelodd (følger+kommentar).

    SvarSlett
  23. Åhhh..denne var søt..hadde passet perfekt på kjøkkenet vårt..
    Jeg har veldig gjerne lyst å vinne å trekker 3 lodd

    godt nyttår..

    klem fra Lill

    SvarSlett
  24. godt nyttår Siv:) Slenger meg med på denne trekningen. riktig så tøff premie:)

    SvarSlett
  25. 3 lodd :)
    sorgenfri2#hotmail.com

    SvarSlett
  26. stilig premie, den ønsker jeg meg.. Linket på facebook jeg da- 2 lodd?

    lisbeth_nyborg(ætt)hotmail.com

    SvarSlett
  27. Deltar gjerne med 3 lodd :)

    gully2345 a) hotmail.com

    SvarSlett
  28. Jeg er med, 2 lodd (følger og kommentar)
    line.strandli@gmail.com

    SvarSlett
  29. Johnny_l_j@hotmail.com

    2

    SvarSlett
  30. jeg vil gjerne være med :o)

    SvarSlett
  31. ♥´¯) ☆ ¸.-:¦:✿-´¯)☆
    (¸-:¦:-´✿ (¸.♥´´¯`•.¸ ☆
    ✿☆Jeg følger & kommenterer
    `•.¸ Har delt link på Facebook,da jeg ikke
    ★✿har noen blogg som er oprativ¸så tar 2 Lodd,om ikke det teller og linke på Facebook,da blir det 3 :)☆
    Kjempe tøff toaster/radio,genialt egentlig.
    Da jeg for min del ikke har så mye plass ڿڰڿڰۣ✿ڿڰۣ✿ڿڰڿڰØnsker deg videreڿڰۣ✿ڿڰڿڰۣ✿
    GODT NYTTÅR
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  32. Delt link på facebook :o)

    SvarSlett
  33. Blir med på trekning med ett lodd:)

    Godt nyttår!

    Marius

    grotan@hotmail.com

    SvarSlett
  34. Åj, den ville jeg hatt :D

    3 lodd på meg :-)

    SvarSlett
  35. Jeg er med 2 lodd:)
    Gro Kåsmoli
    grkaas@online.no

    SvarSlett
  36. Linker på FB og følger!
    Da blir det vel et par lodd?

    Ida L
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  37. Jeg vil veldig gjerne delta, og trekker 3 lodd.

    Mvh Beate M B
    beate_myran(ætt)hotmaill.com

    SvarSlett
  38. Så gøy!:) 1 lodd på meg :)

    theakristine.mail@gmail.com

    SvarSlett
  39. 2 lodd :D

    Godt nytt år!!!!

    SvarSlett
  40. Jeg er såklart med, og med 3 lodd :-) Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  41. Blir to lodd på meg. :-)

    Godt nyttår!

    Daniel D.
    eskhyo krøllalfa gmail.com

    SvarSlett
  42. Blir 1 lodd på meg - og kanskje ny brødrister:-)

    marlbak@online.no

    SvarSlett
  43. For en flott "gi-bort". Jeg vil veldig gjerne delta! Har lagt igjen en kommentar + jeg er følger :D

    Laila.lovseth@hotmail.com

    SvarSlett
  44. Sånn! Jeg tar to lodd! :)

    Camilla H.

    camillahua krøllalfa hotmail dot com

    SvarSlett
  45. heihei!
    Denne var jo utrolig stilig! Mangler brødrister her i huset!

    Lagt bilde, med link i sidebaren inne hos meg, å blitt følger :-)
    Da blir vell det 3 lodder?
    Hilsen Susanne

    SvarSlett
  46. Hæææære så utrolig kul :) denne ønsker jeg meg ja :) ma-sto@hotmail.com

    1 lodd

    SvarSlett
  47. Blir med på trekning med ett lodd:)

    Tone

    tomemoan@hotmail.com

    SvarSlett
  48. Jeg tar gjerne ett lodd:)

    snefrid1@msn.com

    SvarSlett
  49. Tar bare et lodd jeg :-)

    Katrine_Botn@Hotmail.com

    SvarSlett
  50. 1 lodd håper jeg på!
    Med denne brødristeren i hus, skal selv jeg komme meg opp til frokost!

    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

    SvarSlett
  51. Jeg la meg til som følger. Gir det meg da 3 lodd? Jeg håper det. Og jeg håper jeg får meg en ny brødrister. ;) Ha et fortsatt fint år.

    Vennlig hilsen Pia.
    (pia_sofi@hotmail.com)

    SvarSlett
  52. Stilig!
    Jeg er med, med 1 lodd :)
    (signe@epost.no)

    SvarSlett
  53. Skikkelig fin denne! Tar et lodd:)
    Hilsen judith@mimer.no

    SvarSlett
  54. Heisann :-)

    ☼♥ Riktig GODT NYTT ÅR ! ♥☼
    Takk for titten i den koselige bloggen.
    For en herlig premie, takker ja til 3stk lodd.
    Ha en riktig GOD HELG!!

    Mvh Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett
  55. Takk for titte innom!Delt link på Facebook:)GODT NYTT ÅR!

    SvarSlett
  56. Signerer og deler linken på FB:)))

    Mvh
    Merete Johansen
    merete1974@hotmail.com

    SvarSlett
  57. Ett lodd til meg , for denne frister,
    makan,- både radio og rister??
    retrodesign så nostaligisk rått,
    ja en sånn en på benken, det skulle vært flott,
    da skulle jeg mimra om gamle dager,
    mens jeg toastbrød med skinke og gulost lager,
    og skrudd opp volumet et intervall,
    om det dukka opp reinspikka femtitall! :)
    jeg er'kke så gammal, men hva gjør vel det,
    for DESIGNET er dødsfint,- jeg ser jo det!

    Harriet Karlsen

    p-karlsen@c2i.net

    SvarSlett
  58. Hej
    Jeg vil gerne deltage. Jeg følger din blogg, kommenterer og sætter link ind på facebook:0)

    Hilsen
    Gitte Frigaard Nielsen
    gitte@frigaard.info

    SvarSlett
  59. Godt nytt år alle sammen også deg da Siv :-)
    Denne brødristeren var bare helt konge. Er radiofantast så dette er midt i blinken. Vil ha 2 lodd jeg.

    SvarSlett
  60. Send meg gjerne et vinnerlodd :)
    KLæm

    SvarSlett
  61. Jeg er med ! Har kommentert og lagt meg til som følger :)

    SvarSlett
  62. wenche cecilie hansen(wencheecec@hotmail.com)7. januar 2012 kl. 13:23

    Hei. Denne var skikkelig "snaisen" blir 1 lodd på meg siden jeg ikke er blogger.

    SvarSlett
  63. Når både mixmaster og brødrister er så stygg at jentungen på 13 setter det på julegaveønskelisten sin.. Ja, da er'n stygg!! Ingen tanter eller bestemødre etterkom ønsket, så da får jeg heller trekke meg 2 lodd og håpe på det beste. : ))

    mari_gull(at)yahoo.no

    SvarSlett
  64. Noe så utrolig kult:):)

    Jeg er med
    1 lodd:)

    mvh
    kjerstin
    odkn2@online.no

    SvarSlett
  65. Hel coolt!
    /Max
    (maxswe@hotmail.com)

    SvarSlett
  66. Er selv fra 50'erne, så jeg vil ønske, at jeg vinder den fine brødrister.

    Glædelig 2012.

    SvarSlett
  67. Hej
    Jeg vil gerne deltage. Jeg følger din blogg, kommenterer og sætter link ind på facebook

    john hennning haugetun

    SvarSlett
  68. Ingunn Kne

    Deler på FB - 2 lodd på meg

    SvarSlett
  69. stilig!!!! må bare prøve lykken med 1 lodd. turid.grubben@gmail.com

    SvarSlett
  70. 3 lodd på meg, deler på Face. :)

    SvarSlett
  71. Jeg vil gjerne prøve lykken igjenn med 2 lodd:o)

    Ha en fin dag!

    SvarSlett
  72. hei,
    den var virkelig stilig.
    2 lodd på meg, for jeg er følger.

    klem TOVE

    SvarSlett
  73. Blitt følger :) 2 lodd på meg

    kjerstiogkim@hotmail.com

    SvarSlett
  74. Ja! trenger ny brødrister, og slenger meg på med 1 lodd.
    jonna222@hotmail.com

    SvarSlett
  75. Jeg er gjerne med og tar 3 lodd. http://konkurranseblogg.blogspot.com/2012/01/vinn-brdrister.html

    Klem

    SvarSlett
  76. For en stiiiilig brødrister! Myyye finere enn den stygge greien jeg har:/
    Trekker 3 lykkelodd jeg (følger, link og kommentar), og krysser fingrene for at det blir ny brødrister på meg;)

    Klemmer fra Christine

    SvarSlett
  77. Hei! Jeg trekker 2 lodd for kommentar og link på bloggen min. Tipser i samme slengen om min egen gi-bort. :)

    SvarSlett
  78. 2 lodd håper jeg vinner :-) kontakt meg på lislebyjenta96@hotmail.com om jeg skulle være den heldige!

    SvarSlett
  79. Artig! Har jeg aldri sett før! 3 lodd på meg og god helg til deg!

    SvarSlett
  80. Jeg er med :D deltar med 1 lodd :) Rannveig Kh, rankh@hotmail.no

    SvarSlett
  81. Denne kan jeg ikke gå forbi! Ett lodd til meg! :)

    SvarSlett
  82. Da ble det to lodd på meg! Ser kjempegreit ut med en slik brødrister!

    SvarSlett
  83. Den var superstilig!!

    2 lodd på meg, kommentar og følger :)

    SvarSlett
  84. Denne blir jeg gjerne med på!!

    Klem Anna

    SvarSlett
  85. Also I sign up for these super candy.
    2 lodd

    SvarSlett
  86. 2 lodd til meg! :-) Super premie!

    SvarSlett
  87. Tar et lodd sånn i siste liten jeg :)

    Klem Charlotte

    SvarSlett
  88. et lodd til meg :) Flott premie!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online