Blogglistenhits

søndag 7. februar 2016

Inspirasjon entrè


Det regner på Romerike og all snøen er snart borte på 1-2-3. Jeg håper allikevel at snøen kommer tilbake, slik at minstejenta for prøvet slalomskiene i år! Jeg drømmer om en stor entrè lik den du ser på bildet over. Jeg likte den kule døren som henger på veggen. Jeg liker kombinasjon av sort og hvitt samt brunt, det passer inn i den landlige stilen.  Dette flotte bildet kommer fra inspirasjons bloggen French-Grey på FB som har hentet den fra en superfin TV-serie som heter Fixer Upper med ekteparet Chip og Johanna. Denne TV-serien viser hvordan de hjelper mennesker som kjøper bolig å fornye boligen før de flytter inn. Den vises på TV2 Livsstil.  Jeg ser ofte på denne TV-serien og blir alltid veldig inspirert av deres kreative løsninger.  Takknemlig for tips til TV-serier om interiør og gjenbruk.

klem

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

 

blogger templates | Make Money Online