Blogglistenhits

tirsdag 5. januar 2016

Mindfulness - tilstede i øyeblikket

 
Jeg starter det nye året 2016 med mindfulness yoga med Linn Stokke ved Pranahuset. Mindfulness handler om å være tilstede i øyeblikket. Hvordan trene opp evnen til å møte det som er her og nå, uten å bli satt ut! Linn Stokke har en flott nettside der du kan lese om hennes foredra/kurs, musikk, yoga samt bestille hennes bøker og CDer. Les mer her. Pranahuset ligger like ved Ikea på Slependen. Her finnes et stort utvalg av kurs innen yoga og Pilates med timer både dag og kveld. Les mer her. Forebygg stress og styrk immunforsvaret ditt, ta vare på kropp og sjel. Kanskje et yogakurs der du bor er noe for deg i år? Del gjerne dine tanker om hva yoga gjør for deg :-)
 
klem

1 kommentar:

  1. Jeg har jo hørt Linn Stokke på ditt Kvinneseminar. Og jeg tror yoga og mindfulness er bra. Jeg bruker også mental trening, men yoga har jeg bare forsøktpå ditt seminar. God helg ønskes av Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online