Blogglistenhits

mandag 7. desember 2015

Landlig kjøkken

 
Det nærmer seg jul og her hos meg lyser stjerner opp i vinduene. Jeg falt pladask for dette vakre kjøkkenet som jeg så i dag hos den inspirerende bloggen French-Grey på FB. Jeg er glad i den rustikke og landlige stilen. Jeg samler på gamle kjøkken ting og et gammelt trau slik du ser på bildet er også på min kjøkkenbenk. Så enkelt og så vakkert blikkfang i rommet! Stolene og lampene i sink gir også rommet den rustikke stilen jeg liker. Kombinasjon av detaljer i brunt og hvitt samt natur lagde et lun og koselig kjøkken. Kanskje du også finner inspirasjon i dette bildet?  Fortsatt god førjulstid!
 
klem

2 kommentarer:

  1. Lekkert kjøkken, men noen fargeklatter hadde kanskje gjort seg! Hilsen fra Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online