Blogglistenhits

onsdag 26. mars 2014

Landlig stil


Jeg er svak for den landlige stilen og falt pladask for denne morsomme ideen! Tenk så enkelt og så kult! En gammel gren fra et bjørketre er kanskje ikke like enkelt for alle å få tak i, men det ligger mange trær rundt omkring i skogen.....Ellers likte jeg også det vakre bordet med de dreide bena og den trehvite krakken er helt i min smak! Et lyst rom fylt med en mix av gamle og nye møbler ble et personlig og vakkert rom! Jeg ble i alle fall inspirert av rommet og kanskje du også fikk noen ideer? Bildet kommer fra Impressionen og er egentlig reklame for påskedekorasjon i glass som du ser henger ned fra bjørkegrenen! Det ble et nydelig blikkfang over bordet og du kan bestille de søte påskeeggeene her.

klem

2 kommentarer:

  1. Det var både fint, koselig og tøft;)

    SvarSlett
  2. Åhhh, denne bare digget jeg - vil lage meg en sånn selv...!!!

    Ønsker deg en flott helg Siv!

    Klem fra Hildegunn

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online