Blogglistenhits

fredag 24. januar 2014

NOSTALGISK KARAFFEL


Endelig fredag og tid for mange å gjøre litt andre ting enn ellers i uka kanskje?  Her er helgen fylt drillkonkurranse for minstejenta. Jeg studerer og leser til eksamen som er like rundt hjørnet. Denne uken gjorde jeg et kupp i min lokale bruktbutikk. Da var jeg heldig og fant denne gamle og nostalgiske karaffelen fra Hadeland glassverk fra 1908, gamle cherryglass og et vakkert fat. Morsomt å støtte en god sak og samtidig fornye seg litt. Den vakre karaffelen er nå fylt opp med hjemmelaget kirsebærlikør. God helg til deg som er innom :-) 

klem

1 kommentar:

  1. Dette er virkelig god fredagsstemning!
    Lykke til med drillkonkurransen og med lesing. Men unn dei noen pauser, og smak på kirsebærlikøren!
    Ta en titt også på min blogg. Der kan du lese at jeg skal snakke om farger på radio i Kveldsåpent på NRK P1 på søndag litt over syv. Tror det er noe for deg!
    God helg ønskes av Tove.

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online