Blogglistenhits

tirsdag 8. oktober 2013

Blikkfang


Her på Romerike har vi nå en høst vi sjelden har opplevd maken til. Gradestokken viste i går 19 grader i oktober! Det er jo en temperatur som passer i Provence:-) Jeg nyter det fine været og er glad for hver dag jeg slipper å skrape is av bilen:-) Jeg falt pladask for dette vakre bordet! Jeg er også glad i servise i hvitt og gammelt bestikk samt vakre glass. Det som er blikkfanget her på bordet er faktisk de kule lysende hvite trærene du ser på bordet. De selges i sett av 2 og koster Euro 19,95 og du kan velge mellom stjerne eller tre. De flotte lysfigurene fant jeg hos Impressionen. Les mer her. Jeg likte begge deler! Kanskje noe å tenke på mot advent, jul og nyttårsaften? De er flotte blikkfang på bordet og spesielt mot et langbord i tre uten duk. Ellers er jo kongler helt gratis og også flotte blikkfang på et bord, enten som vist på bildet på en gren, eller bare lagt ved hver tallerken. Jeg liker å pynte med detaljer fra naturen og samler steiner og kongler når jeg går tur. Kanskje du finner noe fint fra naturen neste gang du går tur?

klem

2 kommentarer:

  1. Jeg er også en slik som samler på alt når jeg går på tur.
    Store kastanjer, er kjempefine som bordkort. Har du tenkt på det?
    På bloggen min oppfordrer jeg alle til å komme seg ut i den fine naturen. Og nå som det snakkes så mye om demens, hvis du kjenner noen med denne sykdommen, ta vedkommende med ut slik at hun eller han kan nyte fargene.
    På bloggen min ser du at naturens høstfarger korresponderer med høstens motefarger. Et "gladplagg" er ikke dumt!
    God helg ønskes av Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online