Blogglistenhits

søndag 13. januar 2013

Løveføtter


Jeg drømmer om stort bad med plass til badekar med løveføtter slik du ser på dette nydelige bildet! Bildet kommer fra Boligpluss og er stylet av svenske stylist og bloggeren Anna Truelsen og fotograf er Jonas Lundberg. Tenk å kunne ha så stor plass at jeg kunne få inn et vakkert gammelt skap til håndklær. Jeg falt for det superlekre badekaret som kommer fra Mora Classic. Jeg liker den kule maritime stilen på gulvet samt sink skammelen som kommer fra Dynamit og den grå krukka i vinduet. Et virkelig drømmebad i landlig stil som hadde passet meg perfekt! 

klem

2 kommentarer:

  1. ja det var ju verkligen fint det badkaret.
    Kram

    SvarSlett
  2. Skal må få et slikt STORT bad må man vel ta et vanlig rom i huset og gjøre om. De fleste ferdighusene er jo tegnet med mikro-bad! Tenk for en nytelse med så mye plass et badekaret kunne stått fritt på gulvet da!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online