Blogglistenhits

torsdag 25. oktober 2012

Borddekking

Jeg falt pladask for denne supre ideen som blikkfang til neste borddekking. Denne julen blir det noteposer som blikkfang på mitt julebord.  Bildet over viser noter fra Glade Jul på tysk og da skjønner du sikkert at denne ideen kommer fra Impressionen.   Størrelsen er 13x10 cm og de selges som et sett på 6 stk og koster ca 12 Euro. Les mer om den supersøte bestikkposen her.  Det er jo fortsatt tid for loppemarkedog mange bruktbutikker har også notebøker til salgs, kanskje dette er en morsom ide for deg også? Jeg er nå helt klart på notejakt etter gamle notebøker. Noter finnes sikkert også ute på nett... En morsom ide å lag seg inspirere av! God fredag til deg som er innom:-)

klem

2 kommentarer:

  1. Så flotte de var!!
    Det skal jeg huske på til det blir min tur å ha julebesøk.
    Enda er jeg så heldig at jeg bare reiser på besøk ;) Men må som regel stå for dekking og pynting av bordet hjemme hos mamma. Kanskje jeg skal gå litt utenom det tradisjonelle i år?

    Takk for at du deler tips hvertfall :)

    Ha en fin helg!
    Klem fra Christine

    SvarSlett
  2. Så smart, og veldig dekorativt:)
    Spørs om jeg "låner" noen noteark av gubben og prøver meg på disse:)

    Ønsker deg en riktig fin helg:)
    Klem fra Marianne

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online