Blogglistenhits

tirsdag 19. oktober 2010

Ny julestrømpe

Jeg er svak for søte julestrømper. Her ser du bilde av en nydelig julestrømpe. Den er laget i bomull med rutete stoff og dekorert med et brodert hjerte. Supersøt synes jeg! Den søte julestrømpen fant jeg hos den flotte nettsiden Creme. Den koster bare kr 149,-. En flott julegave for deg som har en travel hverdag og vil spare tid på juleshopping. Eller la deg inspirere og sy din egen variant enten du bruker en gammel genser eller en gammel skjorte og pynter med detaljer du liker. Er takknemlig for tips til hvor jeg kan finne morsomme og søte julestrømper på nett!

Høstklem

6 kommentarer:

  1. Å den var virkelig søt, noe slike skulle jeg hatt :)

    SvarSlett
  2. Nå når det nærmer seg jul , tenker jeg det dukker opp julestrømper på mange blogger rundt omkring :-)

    Jeg har sydd 3 stykker , med planer om flere :-)
    men jeg har ikke blogget om de enda ..

    SvarSlett
  3. Hei.
    Den var kjempesøt:)
    Jeg har litt sansen for julestrømper og denne var fin.
    Ha en fin kveld.

    Hilsen Ann-M.

    SvarSlett
  4. Hei på deg!:)
    Jeg er på en liten runde hos mine følgere av Noe på Hjertet for å fortelle at jeg har flyttet fra blogspot til wordpress. Det medfølger at bloggen ikke vil bli oppdatert i blogglisten om du ikke gjør følgende: Slett bloggen fra listen og legg til www.joridkvam.com igjen i den ruten hvor det står 'legg til via nettadresse' :-) Da kommer siste poster opp!

    Håper du fortsatt vil være med å følge? Jeg har nå en giveaway der du kan vinne et års gratis medlemskap i Norsk Luftambulanse, blir med her: http://www.joridkvam.com/?p=2139

    Klem Jorid - Noe på Hjertet

    SvarSlett
  5. En virkelig fin og koselig julestrømpe. Tenker det skal bli mange fine tips å få på mye fint fremover.

    Klem

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online