Blogglistenhits

fredag 1. januar 2010

Hvitt skap til mediarommet

Vi begynte i fjor å renovere 2. etasje og oppdaget dessverre litt råte både her og der. Derfor tar det nok litt tid før minstejenta for rommet sitt. Jeg planlegger at den ene veggen i mediarommet/lekerommet blir bare bokhyller med dører. Dette skapet likte jeg veldig godt, da kan jeg ha leker i de nederste hyllene og spill, dvd og blader bak glassdørene. Skuffene er smart for lys og servietter og små ting.
Et morsomt og annerledes skap som jeg tror kunne passe perfekt i det rommet. Skapet kommer fra livsstilsfirmaet Impressionen. Kanskje det finnes noe ligningende skap i Norge? Hvis noen av dere der ute har sett noe som ligner, send meg gjern en mail med tips!

Vinterklem

13 kommentarer:

  1. ønsker deg et godt nytt år Siv :o)

    SvarSlett
  2. Vilket jättevackert skåp, hoppas du finner ett liknande.

    Gott nytt år!

    kram Mia

    SvarSlett
  3. Alltid noe å fikse på når ein har ett gammelt hus.(Vårt er fra 1820).

    Ville bare ønske deg også Godt nytt år.

    Klem fra Mira.

    SvarSlett
  4. Jeg har akkurat kjøpt det skapet! sjekk bloggen min..
    Jeg har ikke overskapet, for jeg trengte bare sjenken
    Skapet ble kjøpt hos Lises møbler (http://www.lises-mobler.no) i sandefjord, men det er

    http://www.nomi-import.no/kat/000062.asp

    som importerer serien.
    Lykke til :)

    SvarSlett
  5. Innom med en nyttårsklem ;o)

    Godt Nytt År!! J.

    SvarSlett
  6. Kjempefint skap der der! Jeg skal og til å rydde i media ting og tang, men blir nok ikke så flott skap der jeg skal rydde, bli nok ikea hyller. Godt nytt år til deg! Klem

    SvarSlett
  7. Flott skap! Et slikt kunne jeg også tenke meg.

    SvarSlett
  8. Hei!
    Godt nytt år!
    Skapet er både praktisk og vakkert, og jeg hadde tenkt å foreslå Nomi Import, men jeg ser at du allerede har fått tips fra Line om at skapet kan kjøpes via forhandlere for Nomi Import.... :)
    Lykke til i jakten på skapet!

    Klem June
    Nostalgi & Skriverier

    SvarSlett
  9. Skapet var virkelig nydelig. Så kjedelig å oppdage råte... Men godt det blir oppdaget før det blir enda verre! Lykke til med oppussingen!

    SvarSlett
  10. Titt hei!!
    Ønsker deg et riktig godt nytt år,klem Hanne

    SvarSlett
  11. Hei på deg,her har jeg ikke vært før,men du har jo en kjempe koselig blogg ;))
    så benken du ønsket deg ;))
    den du viser bilde fra kommer fra nordal i danmark ;))
    jeg selger den i butikken min,den kommer i to stør 150cm lang og 1 meter ;))
    legger deg til hos meg ;))
    godt nytt år til deg ;))

    SvarSlett
  12. Hei.
    Et skap som ligner selges hos Home and Cottage til ca kr. 9000,-.De har 20 prosent fram til 13.jan på alt i butikken.Lykke til.

    Mvh. Ellen

    SvarSlett
  13. Det var et nydelig skap:) Har sansen for hvitt for tiden:)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online