Blogglistenhits

tirsdag 28. juli 2009

Sommermarked

Gårdsbutikken min har sommermarked i dag 29. og i morgen 30. juli. Det er første gang jeg arrangerer sommermarked og jeg er spent! På stabburet der jeg har gårdsbutikken har jeg hengt opp banner med teksten Gårdsbutikk i rødt på hvit bunn og håper alle som går og kjører forbi blir nysjerrig og komme på besøk! Gårdsbutikken selger blant annet: solbærsyltetøy, urtete, krydder, tynnkaker, flatbrød mm Kanskje noen av mine bloggvenninner kommer på besøk? Jeg holder åpent fra kl. 12 - 19 begge dager. Velkommen innom! Sommerklem

6 kommentarer:

  1. Spennende. Lykke til Siv.
    Håper du får masse besøk.
    Klem fra Helen

    SvarSlett
  2. Så spennende! Håper du får riktig mange besøk i gårdsbutikken din :)

    Hilsen Margrethe

    SvarSlett
  3. Lykke til med salget Siv.
    Så knallfint stue du har på hytta!
    Blar meg nedover her og oppdager at jeg har fått en award fra deg.
    Tusen takk for at du tenkte på meg ;O)...
    Alltid like koselig!

    God natt og klem fra Linda

    SvarSlett
  4. Lykke til!!
    Skulle ønske jeg var i nærheten...
    J.

    SvarSlett
  5. Kjempespennende, håper du får masse besøk!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online