Blogglistenhits

onsdag 4. mars 2015

Blikkfang på kjøkkenbordet


Utrolig å kjenne marssola varme i dag! Det gir god energi:-) Fargen blå er min favoritt farge. Den gir meg styrke og ro enten jeg er inne eller ute. Jeg falt for dette koselig bildet av interiør i blått, hvitt og tre samt detaljer i lin, strikk, glass og keramikk. Rene naturmaterialer er tidløse og vakre synes jeg. Dette bildet kommer fra HM Home og viser vakkert nytt keramikk krus og glass skål i blåtoner. Glass skålen som finnes som rent glass og farget i grått og blått er smart og søt skål som passer til det meste og koster 59,50. Det store og koselige kruset i lyse grå keramikk finnes i grått og serien har også en eget lite fat, mugge og skål til. Et koselig sett som passer inn hos de fleste stilarter fordi det er rent i formen og har en vakker glasur i gråtoner. Les mer om det nye porselenet her. Jeg ble inspirert av de vakre bildene og nyhetene for våren hos HM Home, kanskje du også finner litt vår inspirasjon? Takknemlig for tips til vakkert porselen eller keramikk i blåtoner.


klem

2 kommentarer:

  1. NYDELEG!
    BLÅFARGEN ER EG SÅ GLAD I :-)

    SvarSlett
  2. Flott med den blå døren. Hvis ikke den hadde vært der ville det blitt litt fargeløst.
    Det er mye vakkert porselen, og det er mye vakker keramikk. I Åsgårdstrand er det et flott keramikkverksted og butikk. Hilsen Tove

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online