Blogglistenhits

onsdag 30. mai 2012

Kjøkken


Jeg er svak for den landlige stilen og kommet frem til at stålknottene på kjøkkenet som jeg malte om ble litt harde, så jeg har tenkt og tenkt. Så nå har jeg funnet ut at kanskje disse søte hvite knottene passer den landlige stilen best? Riktige knotter har mye å si i et kjøkken synes jeg. Nå synes jeg det ble mer harmonisk på kjøkkenet:-) De hvite nostalgiske knottene ble fine mot den duse gråfargen og de hvite flisene. Den kremhvite gamle kjøkkenvekta er et koselig og nostalgisk blikkfang på kjøkkenbenken min.  Hva er ditt blikkfang på din kjøkkenbenk?

klem

1 kommentar:

  1. Koselig kjøkkenbenk du har. Veldig sjarmerende med den lyse vekten. Fint med hvite knotter. Jeg tror at blikkfanget på min kjøkkenbenk må være et tallerkenstativ jeg har stående på benken. Det er både dekorativt og praktisk. I Halvardhuset har jeg en krydderhylle på benken. Den synes jeg også er ganske fin ;-)

    Ha en super kveld!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online