Blogglistenhits

mandag 9. januar 2012

Mini White Beauty

I dag har himmelen åpnet seg og snøen daler ned i bøtter og spann - juhu:-) Jeg er svak for miniblomster enten det er små potteblomster med roser eller ildtopp eller alpefiol. Her har har jeg laget et koselig blikkfang på skjenken. Det er en hvit mini Kalanchoe som er satt i et koselig glass og pyntet med blonder og en liten sinkplakat med teksten I give you my love:-) Glasset med blonder og den søte sinkplaten fant jeg hos min lokale blomsterhandler Floriss til en snill sum. Dette er en supersøt venninnegave eller vertinnegave eller perfekt liten januargave til seg selv! Den sprer god energi i rommet og glasset kan brukes som lykt til telys eller kubbelys når blomsten har blomstret ferdig eller fylle med en annen blomst. Denne ideen er jo lett å kopiere med gamle syltetøyglass og lage en liten plakat av hvit papp og binde hvit blonde rundt. Gamle aviser kan fungerer som dekorativt fyll rundt blomsten. Blomsterbutikker er et inspirerende sted å hente ny energi synes jeg!

klem

6 kommentarer:

  1. Så flott ide! Er veldig svak for slike nips som mange blomsterbutikker har nå, som den søte sinkplakaten du fant.
    Ha ei fin uke:)

    SvarSlett
  2. Hei! Nydelig blogg du har:) Jeg driver og prøver meg frem her i Blogglandia, og din blogg er med på å gi meg inspirasjon:) Ha en fin uke!

    SvarSlett
  3. Supersøt og en god idé!
    Ønsker deg en flott uke!

    SvarSlett
  4. Så koselig!
    Takk for tipset.....og ha en fin dag Siv :o)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online