Blogglistenhits

søndag 29. januar 2012

Storsele

Jeg falt pladask for denne nye og vakre kurvstolen med navnet Storsele som også finnes i natur hos Ikea. Den har en fin form og ser virkelig behagelig ut å sitte i med sin høye rygg. Stolen er laget i rotting og håndlaget. Denne stolen kunne helt sikkert passet perfekt hos meg. Den vakre kurvstolen kan også stables. Jeg ser mange bloggere har falt for stolen og fylt den opp med saueskinn eller dekorative store puter. Ja, denne stolen ser super ut uansett hvilken stil man har i hjemmet! Jeg tror den hadde passet supert på soverommet for legge fra seg klær, i stua som ekstra godstol og på barnerommet fylt opp med fargerike puter.

klem

8 kommentarer:

  1. Sitter akkurat og vurdere om jeg skal dra på Ikea å kjøpe den nå:) trenger en go stol å sitte i:)
    ha en fin dag
    klemklem

    SvarSlett
  2. Ja, jeg lurer også...men tror jeg først skal ha litt tålmodighet og se om jeg finner en kul gyngestol på finn:-) klem Siv

    SvarSlett
  3. Åh den var flott♥

    Ha en flott uke

    klem fra Lill

    SvarSlett
  4. Den är kanonfin:)
    ha en härlig måndag
    kram
    sandra

    SvarSlett
  5. Fantastisk fin blogg ;) Mange fristelser og inspirasjon. Jeg er ny blogger, orienter meg litt rundt omkring. Liker det jeg ser her ;)
    Se gjerne innom meg....

    SvarSlett
  6. Kjempefin stol som passer både inne og ute. Jeg ville nok valgt den i natur med herlige roseputer...
    Ønsker deg en fin mandag!
    Klem fra Marit

    SvarSlett
  7. Ja den här stolen är såååå snygg. Passar egentligen överallt. Ha de gott kram från Maria

    SvarSlett
  8. Den var fin!! :) Og en veldig grei pris også syns jeg :) det er jammen meg fint å ha IKEA :)

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online