Blogglistenhits

mandag 2. januar 2012

Soverom

Jeg er svak for blonder og her ser du litt fornyelser fra soverommet. Den hvite supersøte blondekappen og det vatterte sengeteppet fra Ellos gav soverommet litt ekstra romantikk. Den hvite stolen jeg malte sist sommer fungerer også som nattbord og passer godt inn i min landlige stil. Sommerens stråhatter er morsomme blikkfang på soveromsveggen. En hvit lysestake fra Ikea ble et dekorativt blikkfang på den hvite stolen og et par vakre kongler gir en lun stemning nå om vinteren. Et kremhvitt teppe fra Ikea på gulvet er godt å gå på når man våkner. Gjenbruk er morsomt og litt ekstra fornyelse på soverommet gir også god energi en våt januardag!

klem

1 kommentar:

  1. Så fristende ut...og jeg likte godt Mikke puten også jeg.....Godt Nyttår til deg!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online