Blogglistenhits

søndag 29. januar 2012

A place called home

Jeg falt pladask for denne supre og rene puten. Jeg likte selvfølgelig veldig godt teksten - A place called home og tror nok puten hadde passet like godt i sofaen som i kurvstolen og kanskje også på soverommet! Puten fant jeg hos Ellos Home og koster kun kr 69,-! Den svarte passeboilkanten og svart trykk gir puten ekstra blikkfang! Størrelsen er 50x50 og puten har skjult glidelås bak. Dette er jo også en perfekt gave til en snill sum!

klem

1 kommentar:

  1. Så koselig med kommentar ifra deg,da fant jeg bloggen din også:)
    Knallflotte de putetrekka du viser her..
    Ser i et tidligere innlegg at du harbilde av de industri krakkene jeg har med i innlegget mitt idag...og ja, de er såå fine:)
    Flott inspirerende blogg du har, kommer innom igjen jeg:)Du har fått en ny følger :))
    Ha en finfin ukestart
    klem sissel

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online