Blogglistenhits

søndag 1. januar 2012

Nyttårsbordet

Da daler snøen ned her hos meg på Romerike og jeg gleder meg til å ta frem akebrett og ski. Her ser du bildet av nyttårsbordet. Med kremhvite vatterte stoffbrikker fra Kid, kremhvite servise og de nostalgiske glassene fra Ikea, ble det hvitt festbord hos meg i går. Jeg pyntet med hvite Azalea i lave hvite glass og hadde telys i de andre glassene og pyntet med pakkebånd i sølv mellom glassene. Foran hver tallerken står en engel og gir god energi. Av en eller annen grunn fant jeg ikke stoffserviettene mine, så det ble hvite papirservietter på hver tallerken og et pepperkakehjerte ble pyntet ekstra med sølvbånd. Enkelt og rent festbord i hvitt, ikke sant?
Fra min yndlingste Yogi te fant jeg dette visdomsordet som jeg ønsker alle som er innom;
The spirit which gives life to all is love:-) Ønsker alle mine lesere et nytt år fylt med kjærlighet - som er energien som gir kraft og styrke til livets utfordringer!

klem

9 kommentarer:

  1. Riktig godt nyttår til deg og dine.

    SvarSlett
  2. Flott nyttårsbord du hadde...her var det stille og rolig feiring...
    Ser frem til et nytt kreativt år:)
    klemklem

    SvarSlett
  3. koslig bord, likte spesielt godt detaljen med pepperkakehjertet :)

    Godt nytt år!

    SvarSlett
  4. Lekker borddekking til nyttårsaften! Ønsker deg og dine et godt nyttår, og kos dere masse med snøen som endelig har kommet :-)

    SvarSlett
  5. Lekkert, Siv!

    Riktig godt nytt 2012 til deg og dine!! Vi blogges:)


    Fiiine hyacinter!

    KLEM KLEM
    ANETTE

    SvarSlett
  6. Vad fint du har pyntat, gillar särskilt ljusen med blommor på! tack för tipset.
    Ett riktigt Gott nytt år!

    kram Caroline

    SvarSlett
  7. Det ble ett flott festbord :)

    Godt nytt år til deg :)

    SvarSlett
  8. Det var et nydelig dekket bord! Du er så dyktig:) Vil ønske deg et godt nytt år! Klem Ellen.

    SvarSlett
  9. Godt Nyttår til deg også, nydelig dekket nyttårsbord....

    Gleder meg til å følge bloggen din i 2012!

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online