Blogglistenhits

torsdag 26. januar 2012

Nostalgisk nettingkurv

Takket være bloggene Livs lyst og Me and Alice oppdaget jeg også denne supersøte nettingkurven. Den finnes hos Kid til snill sum kr 129,-. Den er super til å ha epler i som vist på bildet eller perfekt i gangen for oppbevaring av luer og votter eller på WC for oppbevaring av dopapir eller på barnerommet for oppbevaring av kosedyr. Jeg falt pladask og fant utrolige mange grunner til at jeg hadde behov for denne. Noen som kjenner seg igjen? Den søte nettingkurven blir helt garantert brukt mye hos meg og kanskje den også blir med på hytta til sommeren når eplene er klare for høsting? Det er alltid morsomt med litt fornyelse til en snill sum. Jeg likte godt den runde formen. Nettingkurven finnes også i ovalform. Se flere fine kurver her. Kurven er også en super gave enten alene eller fylt opp med hjemmelaget brød eller kake!

klem

4 kommentarer:

  1. Flott kurv. Så på linken til KID og de hadde mange fine kurver og boller der.Snille summer liker jeg veldig godt. Ha en god dag

    SvarSlett
  2. Så fin kurv og fin blogg du har :) den vil jeg følge..

    Ha en kjempe fin kveld :)

    SvarSlett
  3. Flotte kurven flyttet inn her i huset også for en stund tilbake. Jeg har toalettpapir i den og det funker bra:-) Får plass til en pakke med 8 ruller:-)
    Ha en god kveld

    Klem

    SvarSlett
  4. Den var flott♥

    Ha en flott helg..
    klem fra Lill

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online