Blogglistenhits

torsdag 5. januar 2012

Lampeskjerm

Lampeskjerm kan endre uttrykk i et rom på 1-2-3. Her ser du bilde av en sort lampefot fra Ikea som nå er blitt fornyet med en ny lampeskjerm. Det er salg på lampeskjermer i de fleste interiørkjeder denne uka. Så denne vakre lampeskjermen ropte etter meg hos
Skeidar og jeg falt pladask:-) Den er laget i lin og finnes i flere fargenyanser. Jeg har valgt beige. Den kommer fra det svenske merket Eightmood som har mange vakre interiørdetaljer og en spennende web. Gjenbruk av en gammel lampefot gir litt ekstra inspirasjon i hverdagen. Lampeskjerm kan en jo også enkelt lage selv ved å bruke en gammel gardin eller gammel duk. Min nye lampeskjerm ble et dekorativt blikkfang i rommet og passer fint min landlige stil.

klem

2 kommentarer:

  1. Utrolig lekker lampeskjerm. Jeg har bestillt meg flere trekk til å tre over andre lamper nå. og venter spent på at pakken skal komme i posten :) Jeg har gavekort på skeidar også, så om de har flere lampeskjermer med så romantisk utseende der nede tror jeg jammen jeg skal invistere i et par til.. trenger en del lamper i kjelleren nå som kjellerstue og mellomgang begynner å komme på plass ;)

    Gleder meg til å følge bloggen din videre i 2012.. Godt nytt år!

    Klem Monica

    SvarSlett
  2. Kjempesøt var den

    Ha en fin fredag, hilsen Lotte

    SvarSlett

 

blogger templates | Make Money Online